jeetje tante dat is me wat zeg! dat inderdaad wel vermoeiend voor je zijn geweest, die onzekerheid of het nu wel goed zit! maar gelukkig heeft je wondertje zich laten zien en horen! ze wilde mama gewoon even foppen
tante ik schrok me rot aan het begin van je bericht wat moet jij geschroken zijn... Maar gelukkig is alles goed pffff
jeeeetje tante dat is even schrikken........ ik ben blij dat alles goed is!! ik ben eten, heb trouwens niet alles bij gelezen met dat geklep hier hopelijk kan ik vanavond even mee kletsen. x
Hallo dames! Tspijt me maar ik heb nog niet bijgelezen (vanaf zondagavond) doek strax ff als ik mijn huiswerk af heb Wel in de NOD-lijst gezien dat er zwangeren bij zijn gekomen: GEFELICITEERD!!!! *KNUFF* voor alle meiden die ongi zijn geworden.... @ hier: w8 op ei..... en de zenuwen, vriendin van mij is vanmiddag door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk (164/98), ze is dik 41 weken zwanger..... en ik heb nog niet gehoord hoe het nu is ......
Hoi lieve BEG! Wat ontzettend k*t dat je pas 26 november kan Hoop in dit geval dat je eitje dan iets langer op zich laat wachten deze ronde en dat je niet ineens een nette cyclus van 28 dagen heb Ik zou niet weten welk ander ziekenhuis je zou kunnen proberen. Kun je daar zomaar mee bellen dan? In dat geval misschien de moeite waard om te proberen... @de rest: verder niet bijgelezen, maar was heeeeeeel benieuwd wanneer BEG voor HSG mag, sorry! Heb ik behalve zwangere pampa nog iets gemist?
Pfff tante wat moet jij geschrokken zijn! Gelukkig is alles goed en heb je mini mars weer even kunnen zien!
thanks rimar, tis wel echt balen, ze deden vooraf alsof ze echt onwijs veel plek hadden en nu hoorde ik dat ze maar 4 plekken per week hebben