hallo dames, Hier op naar December, roze afveeg gehad zonet. Heb even met mijn temp lijstje zitten spelen als ik Dpo4 als ei invul dan klopt het nl. precies. Dan geeft hij daar ei aan. Temp heeft me daar mooi te pakken gehad deze maand. Ga dus volgende maand weer goed op mijn slijm letten
Balen suus, we hadden zo'n goede hoop! temp en slijm is denk ik de beste combi see you in december, under the tree hihi
Gatver Suus wat vreselijk rot Je had zulke goede hoop! Hele dikke knuf voor jou meis en hoop dat je in december ook een mooie posi test onder de boom hebt!
jeetje dacht ga even 2blz. terug lezen kom ik meteen in Tante haar verhaal terecht. Schrok echt na het lezen van de eerste regels. Maar gelukkig is alles goed. Tante wat zal jij geschrokken zijn.
Mijn boobs doen nog steeds zeer dus beetje vreemd. Nou ja gek genoeg ben ik redelijk nuchter eronder helemaal toen ik mijn FF eens even goed had bestudeerd. We zijn na mijn vermoedelijke ei een week gestopt omdat mannetje moe/ziek was denk dat het daar aan gelegen heeft. Maar geloof ook steeds stelliger dat wij niet op de natuurlijke manier zwanger raken anders was het al gelukt. Dus op naar de HA binnenkort. Ga echt niet meer wachten tot de kerst vak. Heb het nu wel gehad.
@kubus, beetje stil ja @suus, op een gegeven moment is het wel fijn om idd te weten of er wat is wat het zwanger worden tegenhoudt
Dan laat ik mijn FF gewoon zoals die nu staat kan ik altijd uitleggen dan ik denk dan ei 4dagen later is geweest. Lynette ga niet testen had nl. al een roze afveeg gehad. Ga me maar eens in dec. melden
heey haha ik kan niet meer volgen. hoe kan ikiemand een prive bericht sturen die ik niet tegen kom in de berichten? kan ik die gewoon zoeken?