@ Cyntje78, Nou, gelukkig gaat alles goed met Tante en haar kleintje! Eh, Heitje is gaan feesten in het paars en eh... op de lijst staan mensen die roze en rood zijn geworden...
@ Einneh, whahaha, ja dat ken ik dat soort smoezen. hihi Foei aan het werk jij! hihi @ Tante, goed zo. Da's niet al te veel. Lekker joh! Wie weet kom je slanker er uit dan er in. Trouwens manlief van mij die zegt... HE! Jij daar met die buik! Ga eens aan de kant, jij daar met die buik. Ja, ik lust wel een bakkie, jij daar met die buik. En dan boos worden op mij als ik het tegen hem terug zeg! WHAHAAHAAH! Jaaaaa maar bij mij zit zijn dochter er in... Dus dan mag het. Ja,ja.... Gek, met die buik. hihi
Ik heb een heule mooie Tefal wok van mijn shoonmoeder gekregen vorig jaar! Zou dat dan een hint geweest zijn dan?
@ BB10! Echt, je maakt me gek! Ik zou wel willen. HEt eten zit mij alleen zo hoog. Baal enorm! Is zoooo lekker!
Whahah ,, dat zegt die van mij nog niet! Nou moet zeggen dat ik van die 700 gram niks snap hoor, heb gegeten als een sloot graver en niet misselijk geweest o.i.d. tenminste niks noemenswaardig! Maar sinds ik pregnant ben eet ik wel gezonder en meerdere porties per dag! dus ik denk dat dat er mee te maken heef
@ Lieve schatten, ik ga hangen.. op de bank in bad... ergens... ik weet het nog niet waar. Of in een hoekie. Ben zooo moe.. hihi
Goed zo! HAd ik ook... houd trouwens op in het 2e trimester. hihi. DAn gaat alles wat fout is de voorrang krijgen. hihi
@ Tante WAT?!? Mijnhemel. Wist ik niet eens. eh... dank je... blijf nog ff hangen. trouwens. Heb Leeuwtje al zooo lang ook niet meer gezien. GEzellig!