@ Kris nee! niet hoesten! DAn ben je ziek...hihi Oh, niet verteld hier. Mijn moeder heeft de Sombrero ziekte
Heb mijn moeder al even niet gezien. We wonen een behoorlijk eind uit elkaar... Wilde eigenlijk naar haar toe om te helpen. Maar dat mocht niet... Begrijpelijk. @ Senna, thanks! @ Ik heb manlief maar uitlaten zoeken of ik nou wel of niet die griepprik moet halen... word zo gek van al die tegenstrijdige berichten
Iemand ooit geprobeerd om wortelstamp zónder aardappelen te maken? Ikke bijna wel Cyntjeman is vanaaf 1 uurtje thuis geweest omdat ie cursus heeft van zijn werk. Dus ik zeg "oh... maar het eten is zo klaar! Ik hoef alleen de stamppot te maken" Dus ik knikker de groenten in de pan en wil er water bij doen.... zegt cyntjeman ineens... "moeten er geen aardappelen bij?"
Prima hoor! Ga zo lekker onder de douche staan opwarmen. Hoe is het hier. Typen is op dit moment extreem moeilijk omdat de kat heeel graag op het toetsenbord wil gaan liggen. Lekker warm. Opzouten!!
@Kris: Hehe, dat ken ik. Zodra het herfst/winter wordt willen de katten alleen nog maar bovenop de laptop gaan liggen Ik hoop dat je pendel voor deze maand uitkomt! Ik heb er helemaal geen voor november...
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/174019-koop-fluoriserend-jasje-voor-de-hond.html Ben zo jasje aan het maken voor de hond van de buurvrouw...alleen hij moet een heel stuk kleiner hihihiih
Gaat goed Cyntje!!! Dat soort acties doet me denken aan de begin dagen van Muur d'r zwangerschap. Muur...vertel nog eens een leuk verhaaltje!!!
Oh ja, Muurtje! Aangezien zwangere vrouwen altijd gelijk hebben: zeg eens tegen ons dat we allemaal zwanger raken deze maand?
Kweet nie.... en eigenlijk had ik 5 minuten later weer iets wat echt tot 3 x toe fout ging! Maar dat is zo'n verhaal van "zij zei... ik zei blabla bla...