warme douche doet wonderen. Ben weer heerlijk warm...zo lang het duurt. Niets op tv in NL? Heb ik nu bijna elke dag last van hier in D Lang leven ZP!
Hahahaha.......dat is het hem juist, sommige kunnen juist niet slapen als ze zwanger zijn, brrrr.......daar kijk ik niet naar uit hoor om weer de vroege programma's op discovery en animal planet om vier uur half 5 te kijken...........hahahahahaha.........
Oh my god!! Zit ik net mijn hyves te bekijken heb ik 5 dezelfde doorstuurberichtjes.... iets over Paardensport met echt werkelijkwaar gruwelijke beelden :x Zo gruwelijk dat ik spijt heb dat ik een stukje heb gekeken. Normaal kan ik er redelijk tegen maar deze beelden zijn echt verschrikkelijk! Bah.... het spookt nu door mijn hoofd, ik werd er gewoon naar van! Ik stuur ze niet door.... niet omdat ik niet tegen dit soort "gebruik van paarden" ben, maar de beelden zijn afschuwelijk! sorry... ik moest het even kwijt
Oh neee he......shoot geen idee eigenlijk of ze hier wel of niet aan doen, wonen er bijna drie jaar maar elke keer waren we weg.....ehhhh Verder hier aardige nesteldrang gehad..........hmmmmm.........
Nou ik ben helemaal bijgelezen, dus niet te veel kletsten want anders heb ik morgen weer 2 uur nodig om bij te lezen Ik ga ff bedenken wat ik nu ga doen, of house kijken of in bad mmmm dilemma.
ja boven in Maar uhhh die pendel klopt niet je bent in oktober zwanger geraakt woehoee . Pendel is een maand te laat haha