nou ik ben eer gister begonnen toen verscheen er gelijk een streep, gister helemaal niet wel de C. streep. en vandaag weer wel maar dat duurde heel lang voor die op gang kwam en hij bleef licht
vind het zo spannend allemaal, 1ste keer (bewust) alles is nieuw, wil ontzettend heel erg veel te graag hahaha
ik ben zo te lezen absoluut niet de enige die heeeeeeeeeel graag gister al zwanger wou zijn. Was me voor deze site helemaal niet bewust dat andere vrouwen er ook zo mee bezig zijn. Ben blij dat ik er met jullie over kan praten, meneer Meeaan is niet zo praterig er over. Hij gaat zich pas entousiast voelen als het daadwerkelijk zo ver is.
Nou hier zijn wel er allemaal mee bezig hoor....en we willen allemaal idd heel graag gister zwanger zijn alleen duurt bij de een dat gister al wat langer dan bij de ander......
Nou tis hier erg rustig vandaag,....ga maar eens wat anders doen denk ik dan...moet nog wat poetsen enzo...tot vanmiddag!
ik heb een hele berg afwas weggewerkt! hadden we gisteren geen zin in, nu maar beginnen met de vouwen en strijken. dat wil ik toch echt wel gedaan hebben vandaag!
mijn moeheid is gelukkig een beetje minder dan daar straks! ga zo in een potje plassen voor de ovu-test, kijken wat die vandaag zegt!
pfff moehied is hier mega erg kom gewoon niet aan huishouden toe ach ja dalijk komt de nesteldrang en heb ik genoeg te doen
jij hebt gelukkig een heel mooi excuus om je huishouden te laten liggen, ben je al helemaal gewend aan het idee dat je nu mama wordt?