ik zal morgen in ieder geval nog een testje wagen! maar sowieso vanavond aan de klus, laatste keer was zondag!
hier is dat ook vanavond! vorig jaar zijn we er zelf ook naartoe gewandeld, maar daar hebben we vanavond geen tijd voor
Dat zou idd sneu zijn, maar kids merken er nooit zoveel van hoor zijn meer de ouders die er erg in hebben...
Wanneer ga jij testen, of heb je da al eens gezegt...dat ik er dan overhen gelezen heb Ik zag dat je temp weer omhooggegaan is !
nee, hier komen ze niet langs de deur. er is een soort optocht die vanuit de kerken in het dorp naar een grote brandende houtstapel leidt, daar wordt het verhaal van St Maarten gespeeld! de kids lopen dan met lampionnen en krijgen daar dan ook iets lekkers, meestal een rol drop
Oh dat vind ik eigenlijk een veel betere versie...word je ook niet gek gezongen met tien keer hetzelfde sint maarten liedje....
goede middag dames. Ben es wat later doordat ik naar de fysio ben geweest vandaag. daarna had ik het ene telefoontje/msn-gesprek achter elkaar zodat ik nu pas hier ben. Ff reactie op gister. Dat zullen we vanzelf merken als het geluk op mijn pad komt he...
Wacht nog effe 2/3 daagjes. Zodra ik dag 26 voorbij ben dan gaan we er eentje proberen. Heb ook niets in huis.
heej kris, ze tempstaaltje ziet er wel anders uit dan de vorige ronde, zou dat iets kunnen betekenen ?
Ik kon het niet laten en heb vanmorgen toch maar even getest, maar helaas negatief. Ik had namelijk al een aantal dagen een gevoel in mijn onderbuik en wilde niet in spanning blijven zitten. Dus dan zal ik aankomend weekend ergens ongi gaan worden. Dus alvast maar in gedachte op naar de volgende ronde . Ach, het was ook pas ronde 1.