NOD November 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duploke

Duploke Niet meer actief

nou, wij waren net ff naar de Fun geweest, de Sint was daar..
    Kregen we daar 'n snoepzak mee, maar al 't lekkers was er wel uiit voor we thuis waren! en Tygo had de zak niet vast..

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    meestal is de bekendmaking van de prins ergens in januari. Ieder vereniging heeft daar een andere datum voor.
    maar vanaf de 11de van de 11de zijn er heel veel concoursen op het gebied van dansmarietjes en carnavalsliedjes die dan beginnen.

3. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Nouhouu...Die brandende houtstapel klinkt anders ook niet echt kindvriendelijk:$

;):p

4. Satori

Satori Lid

26 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad het gevoel gehad dat mijn ei wat eerder was, en voelde me gewoon echt zwanger. Zoals bij mijn dochtertje, zeg maar. Dus ik had gewoon het gevoel: ik moet het NU weten. Maar ja, ik weet natuurlijk heel goed dat de kans groot is dat het nog mis gaat.. Laat ik het zo zeggen: geduld is bepaald niet mijn beste kant...

5. Duploke

Duploke Niet meer actief

ja, hier dus niet hè.. hier is 't iets voor de jeugd, maar niet voor kindjes.. (of 't moet echt veranderd zijn tov vroeger)
    hier doen ze op school volgens mij niets.. (maar durf dat ook weer niet te hard te roepen)

6. meeaan

meeaan Niet meer actief

11 november is de dag,
    dat mijn lichtje dat mijn lichtje
    11 november is de dag,
    dat mijn lichtje branden mag

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    brandende houtstapel.....met sint maarten...oh dat word hier helemaal niet gevierd...mijn ventje deed het vroeger wel..mijn schoonmoeder heeft echt heele zakken snoepjes in huis...en vet de ramen in zodat ze het eigeel er niet af hoeft te poetsen.....

vreemd iets...

8. Duploke

Duploke Niet meer actief

zo zijn er hier nog wel 'n paar denk ik (waaronder ik :D)
    nou, hou ons op de hoogte zou ik zo zeggen! ik duim dat alles goed blijft gaan, maar waarom zou 't dat niet gaan?
    geniet er al maar lekker van..

9. Duploke

Duploke Niet meer actief

eigeel??

10. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    haha, daar staat naturlijk wel een groot hekwerk omheen......:p

11. Satori

Satori Lid

26 okt 2009
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Subke, lief van je! En voor jou: zet em op vandaag :)

12. Duploke

Duploke Niet meer actief

is hier ook niet.. iedereen ligt de hele tijd nog vanalles op die stapel te gooien..

maar ga de laptop echt ff uitzetten

tot straks of zo

en veel plezier vanavond voor de klussers en sterkte voor de mannetjes whaha!

13. Duploke

Duploke Niet meer actief

nee, we zetten er niks op vandaag :D

en das graag gedaan.. als je 't voelt dat je zwanger bent, dan is dat vaak ook zo. Ik wist 't bij m'n vorige zwangerschap ook al 'n paar dagen voor m'n NOD.. :)

14. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Vertel vertel, hie zit dat nu eigenlijk. Hoeveel dagen voor je ei moet je beginnen (of na het begin van je ongi). Jij neemt 150, zijn dat dan 3 pillen? En deze pillen zorgen voor een super ei?

15. meeaan

meeaan Niet meer actief

eieren op de ramen???
    waarom???

vroeger gingen wij ook sint maarten lopen en dan was het de kick om naar de pas samenwoonenden stelletjes te gaan die hadden meestal nooit snoep in huis, dan kregen we geld :D (kolere kinderen hihi) maarja je kon ook de pech hebben om af gescheept te worden met een mandarijn... jeetje wat lang geleden weer dan heb ik het oven 11jaar terug.. de helf van leven al weer hahaha

16. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    doei subke, fijne vrije middag!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja blijkbaar is het daar normaal....dat de kids eieren tegen je ramen gooien...en wc papier ertegenaan plakken.... :( kende het echt niet!! maar gebeurd dus wel he......

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Idd het is normaal dat je op de 3e dag na het starten van je ongi (veel rood bloed) begint met het innemen van de Clomid. In mijn geval idd 3 stuks. 50mg per pilletje.

En als mijn lichaam er op reageerd kan er een superei groeien!! Voor Alyssa in ieders geval wel...hoop nu ook anders is het einde oefening en moet ik nog eens heel hard na gaan denken of ik wel wil gaan spuiten of een operatie wil.....

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat heb ik ook nog nooit gehoord, dat ze je huis bekogelen met eieren, moet er niet aan denken. maar om het zelf te doen????? bij de buren mischien wel! haha

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi...ach ja boerengat ergens bovenin het land.........:)

Ik had er ook nog nooit van gehoord...wel lampionnen enz....en snoepjes en liedjes...en soms idd branstapels (maar dacht dat dat meer door buurtbewoners werd gedaan als gezellig....) die eieren waren ook nieuw voor mij....

Maar tis wel zo...iedereen doet eraan mee..niemand zegt dat het niet mag tegen die kinderen hahaha..en leuk dat ze het vinden...vaak staat er dan nog een oudere bij ook... ;)

Deel Deze Pagina