ja als het bij de buren kan ik er denk ik ook wel om lachen Haal dat "denk ik" maar weg.. pff ik denk dat ik ze nog ga staan aanmoedigen ook! hahaha
hmmz...tis niet zo dat ze een hele doos tegen de ramen aan kledderen he...vaak 1 ei..en dan een zooi wc papier erachteraan..plakt lekker op dat eigeel hihi...
heej had ik al verteld dat ik morgen mijn laatste werkdag heb? jaja van 7.00-10.00u 's ochtends. ik moet zeggen dat dat wel erg goed voelt!
En dan ga thuis allemaal dingen regelen voor naar Belgie toe te gaan toch Volgende week gaan jullie toch al? Spannend hoor !!
HOO!! stop de persen ik heb een vraag (alweer) ik kreeg net een ontzettende steek in mij onderbuik links onderin dacht eerst aan spoken zien maar het houd aan. Nu weet ik dat sommige vrouwen dat voelen als ze een eisprong hebben. Is het wijsheid om nu weer die ovi test te doen? of zie ik echt spoken?
ja dat klopt! gelukkig is het meeste al geregeld, gisteren heb ik echt tlefoon/internetdag gehad. nu is het nog de laatste dingen inpakken, nog eens angaan of we ook overal aan gedacht hebben. en alvast uitzoeken waar we in België terecht kunnen om daar alles te regelen. al met al is het toch nog veel wat moet gebeuren, maar het meeste denkwerk is gelukkig al gedaan!
als het echt je ei is wat nu springt, dan is je ovu-test nu negatief. wanneer je test positief is, springt je ei binnen 24 a48 uur.
Ik heb dat ook meestal hoor! Ben beschouw die dan ook als positief, als dat smalle lijntje wel knalt!
ow dan had ie dus gister of eergister positief moeten uitslaan.. oke weer wat geleerd. al zijn de steken nog niet weg
Zal ik ook maar een sint maarten liedje zingen dan? Sinte maarten mik-mak Mn moeder is een dik-zak Mn vader is een duntje Geef een pepermuntje... Dat zongen wij oa vroeger, haha echt té dom!
Meissie ik wil je niet ontmoedigen hoor maar je bent ook net gestopt met de pil he..het kan zijn dat je eerst nog een maandje overslaat... Tenminste..volgens mij had ik in januari helemaal geen ei gehad... Je lichaam moet het opeens wel weer helemaal zelf doen na de pil en moet dus weer ff zn motertje starten... Ik hoop natuurlijk dat het gelijk raak is voor je, maar hou er wel rekening mee dat het kan zijn dat je cyclus niet gelijk eentje van 28 is...
nee je hebt gelijk kan me naam beter veranderen in neurootje als het gebeurd gebeurd het, en anders hoop vestigen op ronde 2/3/4
Yes, that's the spirit Haha herken het wel hoor...ik werd ook gek in de eerste maanden..is vast vrouw-eigen Oh enne, pijn in je buik kan van alles betekenen he! Steken hoeven niet altijd je eisprong te zijn, kan ook ervoor of erna zijn...of dus je lichaam die uit zn winterslaap komt...