Goed zo...want als je niet meteen zwanger raakt word je anders stapelgek! Ik zou ook nog niet beginnen met de testjes...eerst even afwachten wat je lijf doet..en als je cyclus gelijk korter dan een maand is, mag je in je handjes wrijven hoor! Zijn er ook bij die pas na een half jaar voor het eerst ongi worden... (maar komt gelukkig niet zo vaak voor..) Ik ga ervandoor...moet ff naar de zaak! Laterrrrrrrrrrrr!
heeel goed! probeer ook afleiding te zoeken door iets te gaan doen dat je graag doet! ik zelf maak bijvoorbeeld zelf kleding en tassen en dat geeft mij afleiding, vooral in de wachtweek. zo ben ik ook niet de hele tijd met zwanger worden bezig!
hier scheen net zelfs ff het zonnetje! ben alleen nog niet echt buiten geweest, mischien dadelijk nog een blokje om voor het eten!
Ik ben PA, ik zit eigenlijk 40uur pw achter de pc.. en het is nu erg rustig (crisis) dus heb allllleeee tijd om hier zo nu en dan eens te kijken. Verder heb ik niet echt veel hobbies want ik ben overal mee gestopt een kleine 1.5jaar geleden omdat ik toen bijna 80u in de week werkte.. druk druk druk geen tijd.. Ben nu eindelijk weer ontpan en een beetje in het normale ritme terug. 's avond ben ik eigenlijk altijd een beetje aan het huisvrouwen.. klinkt heel stom maar vind het echt heerlijk.. Dus dan altijd wel lekker bezig.
Ik zat net even de lijst aan het bekijken en volgens mij komen er snel twee roze bij! jippie!! Ik zie de twee streepjes wel maar ze willen het denk nog niet helemaal geloven: Jizzy & Hellie staan nu op groen maar moeten maar snel roze!!
Hallo was ik ook weer leuke workshops gehad vandaag echt zinvol. Heb echt wel wat geleerd vandaag. Nu nog st maarten verhaal inelkaar flansen voor vanavond. Orinele verhaal in kinderversie dan he
@ Kris Spannend!! *duimduim* Hoi Susan!! We hebben hier vast st maartenliedjes gezongen. Heb je ons gehoord?