Ik heb dat ook, als ik niks doe, dan word ik helemaal gek...pffff Zit nu ook dan van die hondenhesjes te maken(zie album)...Of ik ga kaarten maken, of scrappen met de foto's van de honden... als ik maar wat te doen heb Zo kom ik de eerste dagen en de laatste dagen van mijn cyclus door... De rest heb ik eht te druk met klussen
Hey meiden. is iemand bekent met afscheiding (oranje, bruin) halverwege je cyclus? (ik kan mijn ei maar niet vinden, geen pos. ovu testen) Heb krampig gevoel in buik en onderrug. beetje vervelend. Weet iemand iets?
mischien je ei al geweest en is de afscheiding een innestelingsbloeding/ schoonmaken van de baarmoeder?
hahah nou dat ik vind ik de aller mooiste opmerking! hahaha. Ik hou hem er in. heb echter al 7 dagen neg. ovutesten dus kan mijn ei nauwelijks gemist hebben. en zit op dag 20 dus, denk niet dat ik al zwanger ben. Maar hoop het wel ! x
Hey dames! Leuke dag gehad?? zal zo nog ff wat terug lezen hoor..... @ hier: hormonen gieren door mijn lijf of zijn het zenuwen??? ach tja temp is wel weer mooi!
Halverwege de cyclus, ehhh ff nadenken, ik had het ook altijd voordat ik Sven kreeg, althans toen ik gestopt was met de pil.....tis iid het schoonmaken van je baarmoeder, voorloper van menstruatie vaak.
eten koken! hier is tot nu toe nog niemand aan de deur geweest maar zal zo wel beginnen denk ik.......
meestal komen hier niet zoveel kids...... Herstel er zijn al meer geweest dan vorig jaar, net 3 kids tegelijk aan de deur gehad!
Oeh het is behoorlijk druk hier! Ben bang dat ik out of resources raak! (Heb tussen de choco reepjes maar snel wat lu time out biscuitjes gestopt!!)
guess wath, na 3 jaar geen kids en wel snoep in huis . Nu wel kids en geen snoep hebben ze pech ik doe niet open!! Ben er schijtziek van, ik weet wel dat er altijd hier maar 1 groep langs de deuren komt dus dat valt mee