Nou uhm heel de nacht niet kenne slapen slaap ik eindelijk krijgt hubbie kramp in ze been geeft ie me een knietje onder me kont damn werd zowat t bed uit gebonjourd! Maar goed, vandaag steeds een wat samentrekkende buik, en het leek of ik een kwartier terug de beeb voelde (shit he wat vaag) dit had ik nog niet eerder gevoelt ent zit hoger dan me darmen.
hallo meiden...heb geen puf om helemaal terug te lezen...sorry...hoe is het hier? tante mars, spannende dagen gehad zo te zien?.. hoe gaat het nu met je? en verder? hier alles goed, weer in de wacht... liefs
Het loopt hier storm in vergelijking met voorgaande jaren dus ricmar ik kan je mandarijnen er wel bij gebruiken!
haha tante heb trouwens niet volledig gevold,lees in je onderschrift dat het spannend is geweets. Hoop dat alles goed is nu en dat je je al wat beter voelt hoor! *dikke knuffel voor tante*
Hier was het weer wat drukker dan vorig jaar. Woon in een nieuwbouwwijk dus zal elk jaar wel weer drukker worden. Vooral veel kleintjes en dat vind ik het allerleukste. Word over kwartiertje opgehaald ga lekker darten en heb besloten om een wijntje erbij te nemen! Misschien dat de stress dan wat minder wordt! *klinkt best fout zo...hihihi....niet dat ik mijn problemen weg drink zo klinkt het bijna*
Veel plezier dan Charmedknorrie. Vind het zelf niet zo verkeerd klinken, maar houd dan ook wel van een borrel Doe het niet nu hoor! Hier was het ook gekkenhuis en ook onze zoon (bijna 2) heeft zijn eerste lampion gesloopt en snoepjes binnen. Nu wordt het rustiger
Hoi ladies, ik ging deze ochtend keihard op ROOD. Jammer maar helaaschhh, nod december zal het wezen! xxx