Hey sueee! Goed hier hoor, beetje onderkoeld van het steeds bij de voordeur staan, brrrrr Hoe gaat het met jou?? Trek je het nog een beetje? Veel kwaaltjes? Beetje kalm gevoel of juist nog heel ongerust??
HEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIITJEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Long time no see, waar was je iedere keer dan? Hier alles goed, nog 11 dagen wachten (banner zegt 10, maar dat klopt niet helaas). Zometeen fijn 3 dagen weekend, altijd leuk En bij jou?
Hier een beetje in de verwarring geraakt, gisteren nog rare steken e.d. en vandaag op een steek na niet meer. Voel niks, ben niet extra moe of misselijk alleen mijn borsten zijn nog steeds niet gevoelig......dat is dan het enige symptoom nog. Ja en mijn temp maar die kan maandag heeeeeel hard naar beneden vallen.......normaal baal ik er altijd van als het weekend snel voorbij gaat met mijn twee mannetjes maar nu......
zat me te bedenken dat ik misschien de foto van mijn kleine man maar even weg moet halen en zijn naam als ik wat anoniem wil blijven.
Hey Heitje, Hahah wij hebben geen sint maarten, ik ben met 3 koningen weer aan de beurt. We hebben een heks in de straat en die komt altijd met haar zoontje en wat neefjes en dan moet ik met zo'n nep-opgeplakte glimlach het hele riedeltje aanhoren hahaha. Ik ben best relaxt, ik kan er toch niks aan doen als het mis gaat. Ben dit keer vet misselijk en het rommelt allemaal een beetje daar en veel plassen en veel honger, maar dan geen snoep mar echt warm eten ah dat kan ik de hele dag wel. Nog 5 nachtjes en dan heb ik de echo, komt er al snel aan. Maar eerst ga ik nog naar een concert hahah. Zondag komt shinedown in de melkweg.
Hihi leuk om je weer te treffen hier Ik neem soms ook wat gas terug hier...teveel aanwezig zijn is niet goed voor mijn Heitje-nerves ... Hier geloof ik nog 6 dagen wachten...alhoewel mijn lf meestal wat korter is dan 14 dagen.. We wachten het maar weer af he! Ik hoop zo voor je dat het nu snel goed dik en vet raak is!! Hoe bevalt het leven als kiwi? Nog steeds gelukkig en blij met de keuze?? En het werken? Gaat dat ook goed? En hoe is het met de katten??? (sorry als ik je bombardeer met mn vragen )
Klinkt goed meis! Maar had ook niet anders van je verwacht, je bent een sterke chick! Nog ff die 5 nachtjes door en dan is de dag dat je je frummeltje zien mag! Die zit nu vast en zeker muurvast met bisonkit!!!
ohh leuk zeg! Heb ook wel zin in een leuke meidenfilm...uhh woon je ver? EDIT: Tilburg zie ik! Uhhhh laat maar... 8)
@Suekes: Shinedown! Yeah! Rock on! Ben jaloers... @Heitje: Tuurlijk is het raak bij je, dat moet gewoon! Nog een kleine week wachten en dan weet je meer Wat betreft je vragen-spervuur : Ja, we zijn nog steeds blij met onze keuze. NZ is een heerlijk land om in te wonen. Het is erg moeilijk om zo ver van onze vrienden en familie vandaan te zijn, maar gelukkig hebben we allemaal Internet en mailen/Skypen we regelmatig. Onze kat die we uit NL hebben meegenomen heeft het ook naar zijn zin, die zit regelmatig buiten in de vuilnisbakken te graaien De jongste moet eigenlijk naar de dierenarts om haar te laten steriliseren, maar we hebben er maar geen tijd voor. In de tussentijd beweegt ze hemel en aarde om naar buiten te komen, wat haar nog niet gelukt is. Als er iemand zwanger wordt in huis dan ben ik het Werk gaat ook lekker, mijn man heeft een tijdelijke baan wat hopelijk snel een permanent contract wordt
Tilburg kom maar hoor ahhaha hoe heet ie ook alweer euh ghosts of girlfriends past hahahaha. Nou sterk... ik ben weer gestopt met werken, ik trek het nu niet, 24 uur was al teveel maar heb ik wel 40 uur nodig voor mn huissie, dus ik moest de wia opnieuw aanvragen.. Daarvoor moet je in de ziektewet zitten, bureaucratisch zooitje. Maargoed, keuzes die je moet maken. Dus ik heb weer zo'n gapend zwart gat van niks-te-doenheid voor me... Bah. Zolang het maar goedkomt met de beeb, ik had echt teveel stress. (wat ben ik toch ook een rare miep..)
Leeuw dat klinkt allemaal superspositief! Heerlijk te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben daar! En de beestjes ook Hihi en laat die kleine maar niet zwanger worden inderdaad!! Leeuw is de koning van het rijk en mag eerst! Komt er met de kerst nog familie bij jullie langs??