M wij denken een meisje hihi, maar het gaat ons er uiteindelijk toch om dat t gezond is . Ohjaa Suekes sorry: dementie vandaar mijn krabbel terug Thuis whaha
Rammstein, ik kan me maar niet over dat duits heenzetten gek genoeg, hahaha, maar ze moeten ook weer niet engels gaan zingen (kunnen ze niet, maar dan klinkt het niet meer zo overweldigend). Ik begin steeds meer fan te worden, haha. You have a pussy, I have a dicka, so what's the problem, lig helemaal dubbel! Ben maar niet jaloers, een kaartje kost geloof ik 100 euro... Shinedown: Ik stuiter voor je hoor!
Gaat ook om de gezondheid, helemaal gelijk, maar toch is het spannend ook al is het maar een 50-50 ding . Jaaaa ik mis Angel ook en Mermaid, ik heb laatst wel een krabbel van Mermaid gehad. angel, heb geen email van haar, mocht je haar spreken leeuwtje, wil je haar dan de groetjes doen? Maar ook Maaikyb bijv en en en ... teveel eigenlijk..
Wij msn-en wel es maar mn msn doet het ineens niet meer... Het gaat wel goed met haar en ze zit lekker in dr vel gelukkig!
Jeetje dat zijn wel veel! deze wijk is niet meer zo dik bezaaid met jonge kids, een jaar of 17 geleden nog wel (toen liep ik zelf ook nog.....) Ik vond 15 al veel.....
Ok dan tune ik 19 nov. later weer wel in om te spieken wat het voor jullie schatjes gaat worden, spannend hoooooor!
Whahah net weer ineens kids aan de deur.. Wederom voor een dichter deur NA NA NA NA whahah lekker puhhhhhhhhhhh.. Jaa msn leuk leuk
Wil eigenlijk nog steeds een clubje oprichten voor de 'oude meiden' maar weet geen leuke naam, erg he! Misschien dat jullie een idee hebben???
Nee Angel gaat voorlopig nog niet voor een 4e...ik geloof pas eind volgend jaar dat dat de planning was! Nu is ze lekker druk met oppassen op andere kindjes!
100 eurotjes...echt niet! hier voor de normale prijs hoor...wij hebben al vanaf mei ofzo kaartjes liggen....8)