Ah fijn om te lezen dat het iig wel heel goed met angel gaat! Wil iemand haar ook zeggen dat haar pendel weer redelijk klopte? (nu hoef je bijna geen helderziende te zijn om te raden dat ik om de ronde zwanger ben geraakt hahaha).
Haha weet ik eigenlijk niet...de meiden die in ieder geval al veel te lang in de NOD-forums rondzwerven! En degenen die veel mee hebben gekletst en nu zwanger zijn!
Ja mij n stiefvader wilde ze nu nog ergens op de kop tikken, 120 euri's geloof ik. Wat is normaal, 45 of 60? Leuk dat je gaat! Een vriendin van mij heet mamstein op hyves, keigrappig. Die gaat ook.
Ik vind het reuze-gezellig hier meiden maar ik ga afsluiten...ga lekker gestrekt op de bank..heb het ijskoud dus lekker onder een dekentje mn opgenomen programma'tjes kijken Fijne avond en Leeuwtje natuurlijk weer: work they!
Hahaha ja kán maar dan mag ik zelf niet meedoen.. En mermaid en maaikyb en sue en leeuw en angel ook niet... (en vast nog meer!)
Ja goed plan, ik trek mijn vervelend zittende kleren maar eens uit en ik ga die chickflick maar eens kijken .
Vond Ramstein eerst niks maar mijn vriend had een cd in de auto en zo doende vind ik ze nu ook leuk. Al hoewel in Within Temptation mooier vind daar gaan wij in april heen hier in de stad
Dag heitje! Dag Suekes! En dag iedereen! Ik ga maar weer aan het werk, anders krijg ik nooit iets gedaan hier Toedels!
Nou... ik ben op 1,5 maand na ook al een jaar bezig hoor! Kwam pas hier in ronde 2 maar ben gewoon als ronde 1 begonnen haha, en een paar lange cyclussen en zw ertussendoor en daardoor pas in ronde 8. Ik geloof het ook nu nog steeds niet hoor, ik zit alleen maar relaxt mijn tijd uit tot de 12 weken eventueel .
Ik had op de site gekeken daar waren ze veel duurder. Nou ja wij kunnen nu toch geen kaarten meer krijgen denk ik
Mcgw valt mee met die prijs. Ik kom er vaak te laat achter . Ik kijk wel vaker op livenation en podiuminfo, gaat al iets beter haha. Veel plezier alvast! Nu ben ik er dan maar eens echt vandoor! Dikke knuffels en fijne avond lieve meiden! Daag Heitje en Leeuw, werk ze! xxx