susan: balen zeg! leeuwtje: weer geweest gezellig! heitje: was afgelopen nacht aan het rijmen (ter voorbereiding op sinterklaas) hihi. senna: leuk jasje enne leuke hond verder een aantal zwangere: gefeliciteerd! zethu: hoe is het met je soap? tante: ben blij dat je je goed voelt... je bent wel een beetje gemeen hoor tegen die kids van sinte,sinte maarten.... waarom???? hihi yootje: spannend, bijna verhuizen. seukes: duim voor je ..deze keer houd je beebje zich heel goed vast, ik weet het zeker! de rest: sorry maar kan nu niet alles meer onthouden. heb gewerkt tot 23:30 uur, ga zo lekker slapen. tot morgen meiden xxx
hey senna, jazeker, was even en samenvattend antwoord aan het geven van wat ik heb onthouden van het bijlezen.... hoe is het met je?
senna, ik weet niet waar je bent, maar vind dat jasje ECHT schattig,(zie net de andere foto's) tis dat ik dat niet voor elkaar krijg bij mijn katten....
Ja met mij is het goed...de vruchbare dagen komen er weer aan...dus kan weer aan de klus hiihihihih En hoe is het met jou? Ik zal jou samenvattende even lezen...dan hoef ik niet helemaal terug te lezen
hihi, nou hup aan de klus dan jij... hier afgelopen zondag al eitje gehad (d.m.v.ovutesten) maar laat mijn banner lekker zo staan en ga ook niet eerder testen...scheelt me weer testen kopen, elke maand is ie negatief....
Ik ben er nog..ihihiih Dank je wel...Had er voor de gein eentje voor Senna gemaakt...En ik dacht voor de gein op Martkplaat zetten En moet nou 6 jasjes maken...dus 1tje voor mezelf voor Diesel...en dan nog 1 voor de buurvrouw, en dan de andere 4 voor een andere buurvrouw Wat krijg je niet voor elkaar bij jou katten? Bij mij mist er nog eentje...heb van Speedy geen foto op de pc staan
Ja dat moet zeker, maar mannetje ligt al te slapen...dus morgen ochtend hihiihhi, zal ik hem wel ff wakker maken Dat scheelt idd weer testen kopen, en zo kan je ook niet te vroeg testen Hoop dat je deze keer een vette posi test heb iedere keer als ik een test wil halen of heb er een gehaald word ik ongie
haha! dat is goeie handel... ik bedoel dat ik het niet voor elkaar krijg om een jasje aan te trekken bij onze katten....anders was ik ook geintresseerd geweest, snappie? wel knap dat je dat kan! nou hup zet eens snel die foto in je album maarre wat is jou excuus dat je nog wakker bent?
ik hoop het ook maar dat is bij mij ook steeds, ik testen.....next day ongi daarom doe ik het niet eerder dan ik echt 4 dagen over tijd ben, als ik me ei heb gevonden met ovu dan max 12 dagen en dan is het raak
Ik krijg het bij onze katten ook niet voor elkaar..gister voor de gein eens gedaan...maar ze vonden het niet leuk Al vond ik het wel een geinig gezicht hihihihii Ja dat is idd goeie handel...hihiihihih Maar ik zal ff een foto zoeken...en anders snel even eentje maken...als ie ligt te slapen...anders is ie zo snel...kan ik niet een foto maken Ehm mannetje was de hele avond achter de pc en ik was met een hesje bezig...en mannetje ging op bed, zodoende ging ik hier nog ff sneupen hihiihih *Loopt met camera weg naar Speedy*
*wacht in spanning af* mmm keek net de jongste kat aan (half jaar) en volgens mij kan ze gedachten lezen....liep heel hard weg...en ik deed niks
Zo daar was ik weer...de foto staat in het album...het is niet echt een goede foto, want meneer was constant aan het bewegen....pffff Hij lijkt sprekend op Josie (zijn moeder)
hij is echt lief..... ben echt een dierenliefhebber, t is dat mijn ventje me afremt (wat ook nodig is) anders had ik geen ruimte meer in huis en elk zielig diertje meegenomen.
ze is echt een hele grote draak:x echt een deugniet, maar komt aak weer heerlijk bij je liggen en knorren dat ze doet.....soms word je er wakker van * smelt*
Ja klopt...We hadden er eerst ook 5, maar toen viel Ziggy van het balkon...en een paar dagen later hoorde ik van de vrouw waar het nestbroertje van Ziggy heegegaan was, dat die alle katten weg wou doen, en zodoende hebben wij Speedy weer terug, want wou niet hebben dat ie ergens gedumpt zou worden... Het zou eigenlijks niet de bedoeling zijn dat er weer katten bij zouden komen, maar kon het niet over mijn hart krijgen dat hij ergens in de kou rondliep...en gelukkig dacht mijn vriend er net zo over Maar als er nou eentje overlijd, dan komt er niet weer eentje bij, want het is best veel werk...
Ah dat is echt lief...komen ze helemaal tegen je aan kroelen, en dan idd knorren...Maar het kan wel eens irri zin als je een Nederlands programma aan het kijken bent hihihhihi