hey lieverd, ik vind het heel erg gezellig, maar ga echt naar mijn bedje, anders wordt ik morgen wakker en kan dan meteen naar mijn werk...14:45...hihihi.. kom morgen ochtend even kijken.. slaap lekker, klus ze morgen tot snel xxx
Hey lieverd, Ik ga ook zo op bed, vond het ook heel erg gezellig...zal nog ff snel wat foto's uploaden op hyves en dan lekker op bed Werkze morgen Jij ook lekker slapen...en tot morgen Knuff
jij ook zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Goedemorgen meiden...of eigenlijk zie ik alleen Meeaan online hoe is het hier? Zie dat Yaraah een temp daling heeft, balen joh! En verder dan deze pagina heb ik eigenlijk niet terug gelezen.
ja temp daling en bruinverlies, dus zal binnenkort wel naar december mogen. heb ook niet teruggelezen hoor, want was echt véél te veel
ja balen Yaraah! Had je veel hoop? Wat gek trouwens, ik zie jou niet bij de actieve gebruikers van dit onderwerp staan. Internet deed gisteren bij ons beetje raar, duurde lang voordat berichtjes geplaatst werden enzo, dus heb het maar opgegeven. En het is inderdaad te veel om bij te lezen!
ja had wel wat hoop, was eigenlijk de eerste ronde dat ik echt symptomen had zoals veel dorst, pijnlijke borsten, opgezette buik dus dacht echt wel dat het deze keer raak zou kunnen zijn, maar ja was dus gewoon mijn lichaam die een spelletje met mij aan het spelen was. als ik kijk, sta ik wel bij de actieve gebruikers hoor.
stom, ik zie je niet....wel Heitje die er nu bij komt. Maareh....zo lang er nog geen bloed is, is er toch nog hoop?