Heb ik al gedaan, maar als hij zijn berichten niet checkt? Heb gisteravond nog wel een heel gezellig en interressant gesprek met die ene jongen waar ik eerst mee bezig was gehad. Eigenlijk ligt mijn hart bij hem, en niet bij die nieuwe jongen.
is het nu nog steeds alleen mailen? Je zou tel.nr's kunnen uitwisselen, en dan eerste tijd alleen sms-en en nog niet bellen ofzo, is al weer een stapje verder.
Hij vroeg me gisteren dus om mijn telefoonnummer, maar heeft tot op heden dat bericht niet bekeken. Terwijl hij had aangegeven gisteravond op msn te zijn. Erg lullig.
Misschien is er weer iets tussen gekomen, je weet het niet he. Maar ja in dat geval moet je idd even afwachten Maar dat berichtje lezen zal wel eerder gebeuren dan mijn volgende ongi
Weet ik idd niet nee. Maar ja, hij stuurt ook regelmatig via zijn mobiel internet berichten. Als hij zo geïnterresseerd zou zijn geweest in mij dan had hij dat ook wel via zijn mobi gecheckt.
Vorige keer was er toch wat met zijn neefje? Dus niet zo gloomy doen! Mijn vent heb ik ook via internet leren kennen, en een van zijn vrienden was plotseling overleden toen ik alleen nog via internet contact met hem had. Dus zijn hoofd stond er ook even echt niet naar, heb hem toen ook denk ik echt een paar weken niet gesproken.
En afgelopen woensdag was hij in Amsterdam gebleven vw zijn werk. Ik weet wel dat hij vandaag iig bij zijn neefje zou zijn. Gaat gelukkig al weer wat beter, alleen of het allemaal goed gaat komen is nog de vraag. Hij heeft wel iedere keer een goed excuus achteraf, maar waarom laat hij op dat moment dan niets weten? Dat snap ik dan niet. Ga ik hem iig wel op aanspreken...
Het blijven mannen he Maar zou toch een beetje je kansen spreiden, of heb je nu wel zoiets dat je wil dat het iets serieus wordt?
inmiddels toch wel ja. Niet dat ik het niet fijn vind om alleen te zijn of zo. Maar ik wil toch ook wel weer een maatje naast mijn zij.
Ik weet het. Maar op de een of andere manier hoop ik nog steeds dat het toch wat kan worden met die andere jongen. Ook al is hij nog zoveel met zijn ex bezig. Ik had hem gisteren verteld over deze nieuwe jongen. En hij reageerde echt teleurgesteld. Ik heb hem toen maar gelijk gebeld, en hebben echt heel gezellig en open daar over kunnen praten. Met hem ga ik zowiezo binnenkort afspreken. hahaha, mijn vogel is in de touwtjes van de lamellen omhoog aan het klimmen hier!
Ik heb net nog een heleboel foto's in mijn album gezet. Heb ook een mapje aangemaakt met foto's van thuis. Van het verven en zo. Maar die is alleen zichtbaar voor mijn contacten...
Ik ben op en neer aan het flipperen tussen de topics waar geschreven wordt. Moet me eigenlijk gaan douchen en aan het huishouden beginnen. Maar heb geen zin.