ik heb zelf ook maar een beetje globaal gelezen en was toch bijna een uur aant scrollen, heb alleen niet echt veel opgeslagen.. succes met lezen. haha
Hey Ninos! Hier alles goed hoor!! We zijn weer in spannende afwachting he! Jij ook weer zie ik...Hopelijk zijn die wachtdagen snel om! Ik moet gaan, heb voor de één á laatste keer Mindfullnesstraining! Tot later en fijne dag iedereen! EN KRIS NIET ONGI WORDEN HE! (Bij FF lijkt het wel of je morgen pas je NOD hebt??) DAaag!
Morgen!! Heit voordat je gaat: hier nog geen ongi. Morgen NOD. Zo nu kan je gaan en ik ga effe terug lezen.
Heitje, fijn dat het goed gaat! Hier ook hoor! Ik zie trouwens dat we allebei op 10 dpo zitten, gaan we gelijk op Ik heb alleen altijd een lang lf dus ik moet iets langer wachten.. Succes bij je training
ja daar was ik weer.. ik gooi nog ff een vraagje tussen door, sommige van jullie hebben getalletjes staan onder hun banner. Wat houd dat precies in?
Dat zijn het aantal dagen van elke cyclus. Door het bij te houden krijg je inzicht in het verloop van jouw cyclus.
Ja is wel handig, maar wie weet is het niet nodig voor jou Misschien lukt het wel in ronde 1, zou mooi zijn!
Goed hoor, had gisteren een heerlijke vrije dag, heb van alles gedaan, lekker bij de deur gestaan met Sint Maarten, meestal ben ik te laat thuis als neefjes en nichtje langskomen, en nu was ik gewoon thuis, hebben zo'n 35 kids bij de deur gehad.
Goeiemorgen Kris, je temp ziet er goed uit zeg, oooooooooohhhh dat gaat nog spannende worden morgen, hihi
Hee ik heb nog een vraagje, FF zet toch automatisch zelf een kruis neer, daar hoef je dan zelf niets voor te doen?? Ik ontdek steeds meer dingen aan FF, is best wel grappig, kan zelfs de tijd dat ik getempt heb aangeven. leuk hoor.
Ja, je krijgt een kruis als je temp drie dagen achter elkaar een tempstijging hebt. Leuk he, ik vind dat ff ook erg handig!
Kris staat ook bekend om haar mega kelderingen de dag van NOD , we zullen zien. Ik had eigenlijk vandaag al een lage temp verwacht. Gisterenochtend opgestaan met kleine sluimerende hoofdpijn die zich gedurende dag uitegbreid heeft tot een fijne migraine. Normaal gesproken is het dan schluss. Voelde me zo beroerd dat ik ook een tijdelijke (hoop ik) vriendschap had gesloten met de wc pot. Toch ook maar even getempt vanwege eventuele koorst maar nee..Temp ging heel vlug naar beneden tot 36.6. Je snapt natuurlijk wel dat ik uitermate verrast was vanochtend met m'n 36.70