Hee stereoklussen vanavond??? Ik voel mij ei meestal wel met behoorlijke pijnscheut, had al wel 2 dagen zijsteek maar die is nu weg, maar had gisteren nog wel een positieve ovutest dus ik denk dat ei vandaag/vanavond (is meestal 's avonds) gaat springen. Maar ga straks nog een ovutestje doen, dan weet ik het zeker, had vorige rond nl ook 3 dagen positieve test.
Mijn wc vriendschap was denk ik een reactie om mijn heftige hoofdpijn. Voor de rest deze keer geen gevoelige borsten , steekjes, krampjes etc etc etc. Eigenlijk best lekker rustig.
Jaaaaaaaaaaaaah rimar pakt haar net en houdt hem omhoog, kom maar op met je hcg, ik ben er helemaal klaar voor
Deze is heel belangrijk, dat is het zwangerschapshormoon, daarmee test je nl positief als er genoeg van aanwezig is
toen ik zwanger was van Tygo had ik ook nergens last van (tot 'n paar dagen na m'n positieve test, toen was ik de hele dag misselijk) oh, ik hoop 't zo voor je!!
hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg de blauwe zijn voor jongens,de roze voor allebei en de paarse voor meisjes!!! dus vang maar!!!
*springt en vang lijk ne zot om zoveel mogelijk op te vangen* dankjewel petatje!! ik heb van alle kleuren wat gevangen