Graai, gris, grijp, jaaaaaaaaaaa dank je wel hoor rimar stop het in haar rugzak, alvast voor over een paar weekjes
Ja is even kijken wat het vandaag weer brengt... wordt 4e keer testen, hopen dat het natuurlijk in een keer goed is maar, heb me bij het idee van een aankomend ronde 2 ook al neer gelegd. Denkend aan dat de hele huishouding weer uit zich zelf op gang moet komen..
Het is altijd weer spannend hoor zo'n test. En ik neem nu geen risico's meer, neem gewoon plastic bekertje meer naar de wc. Leg straks 1 neer als mijn collega rookpauze heeft, valt ook minder op dan, hihi
bij ons hangen er bekertjes op het toilet (waarom weet eigenlijk ook niemand) test in de broekzak en naar boven sluipen... hmm.. zit net te denken, heb rok aan vandaan. ow probleem opgelost test in schoen... *fluitend stieken test in laars verstopt*
hihihi, nee ik heb altijd een broek aan naar mijn werk, maar moet er wel om denken wel een broek met zakken aan te trekken, of schoenen met sokken, wel grappig hoor.
Ja, dus ik ga 4 uur niet redden maar wil minstens 3 uur volmaken, blijf heel erg stil zitten en ben druk bezig met andere zaken
Goeiemorgen Zethu, hier staan we lichtelijk op knappen, moeten naar de wc maar moeten eigenlijk nog wachten ivm verstrijken tijd tbv doen van ovutest
wel grappig hoor dat stiekeme gedoe, ik denk als die mannen er hier achter komen (enige vrouw op de zaak) dat we poging doen om, of als het zo ver is... heuze paniek uitbreekt hahaha.. was al wennen voor ze dat een vrouw op de zaak kwam, (1ste sinds start bedrijf ca 60jr ) en als die dan ook nog is zwanger wordt.. nou nou nou daar wil ik nog niet aandenken hoor hahaa, je had ze hier moeten zien toen ik vroeg om een prullebakje voor op het toilet hahahahaha