tut tut.. als ge hier komt wonen, doop ik je meteen tot Belg en nog ne limburgse, da zijn ook nog eens de beste!
ik heb nog een paar uurtjes lekker gewerkt! maar vind het toch heerlijk dat het erop zit! ik vind het ook eigenlijk niet echt jammer, maar ja wat ik ga doen is natuurlijk ook veel leuker! vooral het eigen baas worden/zijn.
mijn vriend en ik gaan op kasteel nieuwenhoven de algemene keuken runnen. koken voor cursisten en de daarbij komende adminstratie en inkoop e.d.
zeg, ik denk dat ik m'n ei vandaag heb (heb steekjes in m'n onderrug).. wat nu? Hebben gisteren niet geklust, maar eergisteren wel.. hmm.. ik ben toch 'n idioot! let maar niet op dit berichtje.. tuurlijk heb ik m'n ei vandaag (zie banner).. maar waarom heb ik dan gisteren niet geklust? niet zo slim hè subke
ja, als de Krisje gaat op roze dans voorbij is (in combinatie met Cyntje) dan gaan we voor de volgende hè
nee hoor! het zal wel wennen zijn, maar we maken ons er geen zorgen over! we gaan in ieder wel zorgen dat we ook beide nog ons eigen ding hebben, hobbies e.d.