Oh lekker is dat dan...zal je net een kaartje hebben die bij die verkooppunten vandaan komt... Ben je mooi klaar mee
Yippie! einddelijk word er iets aan gedaan....altijd bij officiele verkoop punten direct uitverkocht...en al die handelaren!!! NIET LEUK... Jammer voor de mensen die zo een kaarjte hebben gekocht...maar eigenlijk....best wel stom! Je loopt dit risico gewoon.....of dat het niet echt is!!
Nou meiden, ik ga er weer even vandoor...weer ff met de jasjes bezig... En ff kijken wat voor benodigdheden ik nodig heb voor riemen
Ja ik had hier iets gelezen dat er mensen zijn die dit leuk vinden, vandaar dat ik het bericht hier even gepost heb
Hee! Ff heel kort: misschien ben ik spuit 11 en is het al gezegd in de laatste paar pagina's....maar die testen van Jizzy in haar album zijn op 10 oktober geplaatst....niet deze maand dus! Of ben ik nou gek? Moet oppaskindjes van school halen en 3 uur zien te vermaken (heb een leuke puzzel gekocht van Disney!) dus tot laaaterrrrr!!!
@ zethu: goed nieuws joh! ben blij voor je @meeaan: nee, heb ook niks testen gedaan waardoor ik streepjes zou kunnen zien.. bedoelde gewoon dat ik gewoon blij ben , zonder streepjes