Ik heb daar geen rug (figuur) voor maar vind het wel heel erg mooi, tongpiercing, is dat niet schadelijk voor je gebit??? Ben dit jaar al 7 x bij de tandarts geweest, hoef eigenlijk niet nog vaker
echt he hahahaha heb daar ook al de hele tijd last van... maar ben dr al achter waar die zit? haha = vch piercing
pffff jeetje we kletsen hier idd heel wat af, maar ben daar wel blij mee hoor, want zo heb ik eigenlijk al gans de tijd niet zitten piekeren over die baan en ook niet over mijn streepje bruinverlies van deze ochtend.
Hoe zichtbaar zijn je tattoos, en wat voor tattoos heb je, ben wel benieuwd eigenlijk. Ik heb een uit het water omhoog springende dolfijn, was eerst redelijk standaard plaatje maar is volledig aangepast naar mijn smaak. Zodra ik echt vind dat ik in balans ben laat ik er nog een yingyang bol boven zetten. Als het ware mijn sprong naar mijn balans in het leven
nou misschien een beetje kinderachtig, maar een kennis van mij komt hier ook. Ik heb geen idee welke naam ze heeft (zij van mij ook niet) En ik wil nog niet dat zij weet *blablablabla-type* dat wij hier mee bezig zijn
Hee eimeiden voor vanavond, heb ik wel een leuke job voor onze mannen, hoe vinden jullie deze? Bekijk bijlage 27831