ja is wel leuk hé, ik doe het ook wel graag hoor en ik ben nu een goede 2 maand weer intensief bezig met sporten en het wordt echt makkelijker en verslavend hoor.
Lijkt me ook leuk om te doen. Maar de lessen hier zijn meestal zo vol en wordt nog niet echt bij veel sportscholen gegeven.
Bijna tijd!!! Ga hier alvast opruimen en afsluiten. Morgen weer een dag. Misschien tot later en anders een fijne (klus)avond!!!
ah hier in belgië kan je het volgen in passage en oxygen en dan zijn er nog kwee nie hoeveel zalen waar ze enkel maar zumba geven
ik probeer de ongi weg te houden, maar als mijn temp morgen niet omhoog is, dan is het zeker en vast game over hoor
Ja, en bij de sportschool wordt ook meer de sportinsteek gebruikt, dwz nog een rondje buikspieroefingen erbij en goede cooling down. Dat vind ik wel heel belangrijk
Hee dames, ik ga ook stoppen, moet de post nog even doen hiero en dan............................................................... heel snel naar huis, want vanavond is: Klusavond