ahzo... Ik heb het eigenlijk toch maar iets minder gedetailleerd vermeld in mijn profiel, want tenslotten weet je nooit wie hier op de site zit en het is echt niet de bedoeling dat gans de gemeente het weet hé
Goedemorgen!! Yaraah..Da's slim inderdaad..je weet 't nooit. Ik ga zo boodschappen doen ( bereid zich voor op wind en regenbuien...)
Goeiemorgen dames! @Kris wat jammer van je tempdaling! Echt balen! @Yaraa ook niet leuk dat jou temp laag is gebleven. Hoop wel dat je vandaag goed nieuws krijgt @Rimar, ben benieuwd, hopelijk heb je een posiovutest vandaag! @Yootje, Jammer dat t niet van klussen is gekomen. Maar vandaag weer een nieuwe kans toch? Je weet maar nooit! Ik vind het wel begrijpelijk met zoveel aan jehoofd momenteel in ieder geval. Zo spannend! Hier niet zoveel bijzonders Afwachten...
*blaast temp hard omhoog* *pffffft pffffffffffffffffffft* Kom op, Kris moet gewoon zwanger zijn!!!! :x
Dapper van je Marlayne! Het weer is inderdaad verschrikkelijk! Ik doe met je mee Meeaan, zij het een bakkie thee. Heitje ook goeiemorgen. Ik ga me voorbereiden op alle klussen in huis waar ik gister niet aan toe ben gekomen, bleegh da's veel!
Hee das wel een hele toepasselijke vind ik eigenlijk best wel, nu nog een zwangere strikken die gaat strooien