ok, ik ga mezelf aan het werk schoppen. Manlief komt om twee uur thuis en ik wil dat stomme huishouden dan helemaal af hebben zodat we lekker een middagje vrij hebben! Dat zal hoop ik mijn gedachten ook een beetje afleiden. Tot later meiden! X
Ik weet niet of dat wel iets voor mij is. Het enige dat ik de meesten mee wil geven zodra ik weet dat ze zwanger zijn is ze vragen of ze ooit een blaasontsteking gehad hebben en ze dan te attenderen of het feit dat ze zich in de laatste maand op streptococcen moet laten testen (= bloedtest). Heb nl 1 x in mijn omgeving meegemaakt wat dat met een gezonde baby in de baarmoeder kan doen, zodra de vliezen gebroken zijn. Dat wens ik niemand toe en iedereen kan/mag zelf beslissen wat ze met deze info willen doen.
Hee, ik zit weer een uur achter je aan, en ik verneem nu al weer dat de drang begint te komen, oeps..............................
Goed, dan willen we je pas hier weer zien als je je werk klaar hebt, en niet eerder, zeker niet eerder
hier in België testen ze daar automatisch op volgens mij.. en ik ben nog niet zo melig vandaag dat ik ga zingen.. ben zelfs 'n beetje down en weet niet waarom.. hormonen? en heb nog altijd zo'n pijn in me onderrug.. zijn toe aan 'n nieuw bed
dames ik ga mijn boek uitlezen en dan eens aan de slag hier! als goed is komt ook nog een vriendin langs vandaag!
Morgen meiden. Hoe is het hier? Me ongi is al weg......vreemd na 3 dagen al.... Ach ja....is weer eens wat anders ahaha... En nog 3 dagen clomid...en dan volgende week donderdag ff kijken met echo...hoop echt dat er wat groeit hoor! Groetjes, Miranda
Ik post me vraag gewoon nog een keer want ik kan op google niks vinden... ik heb echt een mega urine verlies vandaag, heb ik echt nog nooooit gehad. watskeburt???
Of een nieuw matras, dat doet wonderen hoor, zo'n wissel, ik spreek uit ervaring. In nederland wordt daar niet automatisch op getest, vandaar dat ik de mensen die ik ken daarover wil tippen, en dan kunnen ze zelf beslissen of ze daarmee naar hun arts gaan.