ik zou het niet weten, heb je veel gedronken, of iets genuttigd dat vochtafdrijvend werkt, of juist andersom en dat het uitgewerkt is??
ja, matras zou ook al helpen, maar heel dat bed is aan vernieuwing toe.. voor we in dit huisje woonden, huurden we een megatochtige studio. waar 't super vochtig was (de muren zaten vol schimmel) en we hebben 'n houten bed dat daar heel hard onder geleden heeft.. maar ja, zo ne bouw blijft geld kosten en er schiet eigenlijk niks over voor 'n nieuw bed voor ons vrees ik ik zei deze morgen nog tegen mrSubke 'ik ga straks gewoon 'n affaire met iemand beginnen om nog eens in 'n goed bed te kunnen slapen!'
Nou ik keek vannochtend een keer, en toen maar even de nodige voorzorg maatregelen genomen, en ik durf nu niet te kijken want ik sta op knappen en ik moet oven 20min testen
ja, als 't urine is, dan weet ik 't niet, maar als 't gewoon witverlies is, dat kan aan je hormonen liggen. Heb er hier ook meer last van als anders..
tja dan wordt het lastig, maar je zou het kunnen opperen, dat je tegenwoordig van die bedden hebt die je omhoog kunt doen enzo, die schijnen superhandig te zijn voor het geven van borstvoeding. En anders even goed om je heen kijken, ff handelen of kringloop winkel voor andere bedombouw en daar een goede lattenbodem met matras in kopen. Ons 1e matras was eigenlijk na 6 jr al af en hebben pas met 8 jr vervangen, dat gaat met niet weer gebeuren
ow dat stukje heb ik even gemist dan.. Nee dat slaap inderdaad niet lekker, een goede nacht rust is belangrijk ik zou dr toch iets anders voor laten wijken dan denk ik
Goede morgen dames. Ik kom al ff vertellen dat ik er ben, maar ga nog ff mijn andere topics lezen. Tussendoor zal ik hier ook wat lezen denk ik
goedemorgen Zethu ja ben weer terug hoor, maskertje heeft wonderen verricht, gezicht is nu weer lekker zacht.
Lekker is dat, ik moet me daar soms echt even toe dwingen om mijn gezicht eventjes lekker te verwennen, maar lekker is het zeker zo'n babyzachte huis, hihi
Ik wil je geen hoop geven maar zo zag mijn kaartje er ongeveer ook uit toen ik zwanger was van Sven.....hoop het voor je meid!
Ik heb de ovi test weer gedaan, en nu is die C-streep weer duidelijk en de T-streep heel heel heel lichtjes te zien terwijl die dr gister echt uit knalde. Dit betekend dat ik gister ochtend me ei-sprong heb gehad? Dus als het nu niet gelukt is wordt het ronde 2?