ik moet nog 10 minuutjes ongeveer wachten, maar hij kleurt toch al vrij donker op! zal ik dan toch nog een kansje hebben???
We waren in de veronderstelling dat we vandaag het nieuwe behandelplan te horen zouden krijgen. Dat zou kunnen zijn een operatie om de pin eruit te halen, een operatie om er een kortere pin in te zetten of ? Nou dat vraagteken hebben we gekregen. Vriendlief is weer voor 4 mnd naar huis gestuurd. Hij moet zo doorgaan en hem weinig belasten. Het bot was wel wat aangegroeid maar nog niet stevig genoeg om zonder pin te kunnen functioneren. De chirurg durfde er geen andere pin in te zetten vanwegen het infectie gevaar. Vriendlief baalde wel dat er nu weer niets gebeurt en hij niet vooruit kan maar het positieve nieuws is dat hij niet meer aan de antibiotica hoeft! Dus als het goed is zijn zijn zwemmers in januari weer in topconditie!!!!!!! Ben daarover wel opgelucht! Dus we oefenen de komende 2 maanden nog maar goed
Oooooohhh spannend hoor, ik hoop het zo voor je meid, zou mijn dansje toch nog effect gehad hebben dan???
alé, das goed en niet goed dan.. nog beetje geduld hebben dan. en zijn de zwemmers niet optimaal als 't ventje aan de antibiotica is??
Toch nog een goed bericht bij een niet helemaal wat je verwachtte bericht. Hee voordat je er erg in hebt is het januari hoor. Ik weet nog dat ik twijfelde en me toch hier heb aangemeld, en moet je me nou eens zien/horen/vernemen. En des te meer tijd het bot ook krijgt om aan te sterken, eigen lichaamsmateriaal is altijd nog beter dan ander materiaal ivm evt. afstotingsverschijnselen.
Ik ga straks ook maar weer een ovu testje wagen. Gisteren was hij nog zo goed als wit. Yootje, en is ie donkerder dan de teststreep?
hoe het er nu uitziet wel!!! een smal lijntje van de teststreep is alweer net zo donker dan de controle streep! maar ja, dan moeten we vanavond wel aan de klus......
onze kater ook bij t baasje maar onze poes bij mij... en sabi wil overdag bij t baasje en als we in bed liggen dan bij mij... maar ik kan ook alles doen bij Poema (poes) andere hoeven dat niet te doen...ze is erg schuw...
Dames ik ga nog even wat doen, vanavond lekker uit eten (stelde vriendlief net voor!!) Ik kom vanavond wel ff kijken en anders morgen doei!
HIHIHI, goed zo, heb je toch nog kans om je eigen mega mindy te fabriceren, en daar moet je gewoon gebruik van maken toch?