Dat had ik bij mijn allereerste kat ook, dat was ook zo'n joris goedzak, alleen is hij tot 2 x toe weggelopen, de laatste keer is hij niet teruggekomen, helaas
nou dan wens ik jullie een hele fijne avond, geniet er maar lekker van met zijn tweetjes. wij eten hier vanavond een simpel broodje hamburger, met wat frietjes erbij!
eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh, ik kom er ook niet meer op, raar is dat, de afkorting hanteren we nog wel gewoon
Wij geen vette bek, moet nog sporten en dat is niet echt een lekkere combinatie, zal wel gehaktbal, aardappelen met stoofpeertjes worden, lekker hoor, en ik hoef ook niet te koken, morgen weer, maar dat is morgen pas
ff van slag, lees net een berichtje in een ander topic van iemand die zegt dat moeder worden er voor haar niet in zit en verzoekt het account op te heffen. Heftig zeg. Dat was toch 1 van mijn grootste angsten, gelukkig heb ik een gezond kindje en ook al maakt dat de wens voor een tweede niet minder, ik mag mezelf wel een gelukkige moeder noemen. Krijg het er koud van.
haha, kwam MEGA niet van Kris af? die zal dat nog wel weten dan! erg he? de naam van je eigen kind vergeten?!?!?!
Sorry, kom hier ff met dit bericht binnen vallen terwijl jullie net melig zaten te doen...sorry was niet m'n bedoeling om dat te verstoren.
jeetje dat is inderdaad erg heftig zeg! zelf heb ik die angst ook wel, probeer er alleen niet teveel mee bezig te zijn! ik denk dat iedereen die angst wel met zich meedraagt, die voor de eerste keer zwanger probeert te raken..
Hè bah, dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten. Dat spookt regelmatig door mijn hoofd heen, helemaal omdat mijn leeftijd ook een rol gaat spelen.