alleen een keertje uit nood, hij staat er wel hoor, wil dat soort zaken liever niet op de vloer aantreffen
hier gaan ze sinds het gebeuren met Kluts ook niet meer naar buiten. maar inderdaad de kattenbak moeten we nu veel vaker verschonen, gelukkig kunnen ze in België wel weer naar buiten, daar zijn geen verevelende buren meer!
maar meiden ik ga weer... me ventje komt zo thuis...gaan we ff de bank en alles opzij zetten voor de tafel doeidoei
Het vlt niet mee om van zoiets een foto te maken.... snappen jullie nu dat ik twijfel? View attachment 28230 Dit is een andere foto.... en dan stop ik ermee... vroeg mijn bedje in en morgen een nieuwe kans
jha idd...anders gaan ze dat op de grond ofzo doen... die van ons doen dat graag op de vieze was gelukkig moet t dan toch gewassen worden, en liever daarop dan op bed ofzo... maar je kunt t helaas niet tegenhouden alleen afleren (als ze niet zo eigenwijs zouden zijn)...
Jammer joh, maar laat ze dan maar direct doorbreken heb ik altijd.....dan kunnen we weer gauw opnieuw beginnen.
@meeaan.... dit zou DE test moeten zijn hahaha.... hopelijk kan ik um snel vervangen met iets duidelijkers
helaas weer fout! hebben ze in Belgie zo'n namenregister van geboren kindjes, wil ik wel eens kijken of hij daar in staat. in nederland zijn beide namen niet zo heel erg veel gebruikt dit jaar!