mok jij maar lekker een end weg! mischien kun je de tijd beter gebruiken om je eigen namen te verzinnen, of hebben jullie al namen?
Des te meer moet je er nu nog van genieten, maar je laat het ons neem ik aan wel direct weten mocht megamindy toch nog gelukt zijn (moet je wel nog aan de klus vanavond). Mega Mindy, verwekt op vrijdag de 13e, dat moet gewoon goed komen.
nou alleen voor een meisje, voor een jongen nog niet... maar die hebben we al maanden haha ver voor dat we hier "echt" mee bezig waren..
hee juffrouw pruillip, je gaat mij hier niet tussen trekken hoor denk er om, ik roep de politie erbij
oh dat zou helemaal te gek zijn he? tuurlijk laat ik het jullie meteen weten, mocht het zo zijn! nu ben ik echt weg *yootje geeft zichzelf een schop onder de kont, en vliegt naar boven*
Bij mij zweven al jaren 2 jongensnamen, raar is dat, en de laatste tijd komen er ook 2 meisjesnamen bij, heb het nog niet eens aan manlief voorgelegd, doe ik pas wanneer het ertoe doet.
daaaag yootje, *zwaait* en als je iets kwijt wil aan ons (namen ofzo) kan altijd he, we zijn dr voor je
Hee daar vliegt mega yootje naar boven, heb je krachten gekregen van mega mindy of zo?? hihihihihi helemaal omdat de echte actrice ook zwanger is, hoe toevallig is dit allemaal????????