Heb iedere keer van die hele rare krampen onder in mijn buik...maar of het nou mijn darmen zijn of mijn baarmoeder...ik weet het niet...voelt heel erg vaag...Van die ongie steken van links naar rechts ...En een opgeblazen gevoel...Morgen maar weer klussen...mannetje had hoofdpijn en ligt nu lekker te slapen...Is ie morgen weer lekker fit Ik ga ook zo afsluiten...de honden nog even in de achtertuin en dan lekker op bed... Tot morgen allemaal...
chelle25 haha ook al zon verassings uitslag had ik ook meis was er ook van overtuigd niet zwanger te zijn dat maakt het stiekem toch wel even extra leuk
goeeeedemorgen!!! hoor de wind waait door de bomen...hhahah..alvast in de stemming komen!! alles goed hier? ik merk dat ik al weer vanalles voel.... wat is de wens dan toch al weer groot he?.. nou ja, we zullen zien.. liefs
Goedemorgen dames! Alles goed hier?? Vandaag nog testers??? @ hier: voor de verandering maar es een hogere temp
De taart ziet er uit om op te eten meid, ben benieuwd naar de reacties, en alvast gefeliciteerd met je mans verjaardag, veel plezier
Hallo, ja hoor natuurlijk mag je meekletsen, iedereen is welkom hier. Spannend hoor, nog een paar dagen voor je NOD. Ga je gelijk maandag testen of wacht je nog langer, mocht je ongi niet doorzetten welliswaar?
Hee meid, blij om te horen dat het goed gaat met je beebje. En BI dat is al vroeg vastgesteld zeg. Maar kun je wel zp-en dan als je platte rust moet hebben?? Of heb je een laptop tot je beschikking?