Hey Rimar! Zie dat je temp gestegen is! Als ie hoog blijft of nog meer stijgt heb je gister/vannacht je eitje gehad!!
Ziet er mooi uit Naliey! Alleen waar doe je je benen als je eraan eet? Of is het een tafel voor de sier?
Hey Petatje! Wat naar om te lezen dat je nu al BI hebt! Ik hoop dat het met de nodige rust wat afneemt en dat je dan fluitend je zwangerschap door komt! Rustig aan he!!
Hey meis, hier is het goed hoor! Nog 2 daagjes en dan weten we hopelijk meer hier! Kun je je wel een beetje vermaken denk je de komende weken? Heb je al leuke tv-series of films in huis om te kijken??
ja hoor,moet wel rusten maar mag wel ronddlopen hoor,moet alleen naar men lichaam luisteren. En natuurlijk niet overdrijven! Mag natuurlijk geen stevige boswandeling maken
goedemorgen dames! hier een poging gedaan tot klussen, maar vriendje is er totaal niet met zijn hoofd bij! ik probeer vandaag nog maar eens, maar ben bang dat het toch al te laat is! ik heb nog 1 ovu-test liggen, die doe ik vanmiddag nog!
chelle, gefeliciteerd meid!!! Petatje, doe maar lekker rustig aan, gelukkig dat met je beebje alles goed is!
ben er ook weer vandoor! wij gaan hard aan het werk hier! mischien kom ik tussendoor nog ff spieken....
Hoi dames, Ik val ook onder de NOD november, al had ik geen idee welke dag in november, aangezien mijn cyclus niet gelijk liep. Dit is ronde 5. Maar, sinds een dikke week staat mijn huid vol pukkels en voelde ik toch wel wat andere dingen dan normaal. Vanmorgen konden wij niet langer onze nieuwsgierigheid bedwingen en de foto hieronder geeft het resultaat! Wij zijn zwanger!! En helemaal in de wolken, beduusd dat de test ons nu goed nieuws gaf! Ons eerste kindje is onderweg, heel bijzonder allemaal!! Alle dames die gaan testen, heel veel suc6, allemaal op naar het roze.
Ja, ik ben een juli 2010 mamma!!! Oh dat klinkt goed, ben echt helemaal hyper. En een emo beestje, moet nou alweer huilen.....
Zie op de NOD november lijst allemaal meiden op rood die ik niet op rood wilde zien staan. BALEN!! Veel sterkte en dikke knuffels. Als onze echo goed is, kom ik veeeeeeel hcg strooien voor jullie, dan maar december roze ipv traditioneel kerstrood. liefs
J2J gefeliciteerd!! Stond je helemaal niet op de lijst? Anders gaan we jou er gewoon roze opzetten hoor!
Stond niet op de lijst, omdat ik echt geen idee had welke dag het ongeveer zou moeten zijn voor mijn menstruatie. Je mag me er roze opzetten . Waar kon ik ook alweer het topic vinden juli 2010 mamma´s?