J2J gefeliciteerd!!!! Ik heb zelf vamorgen ook al een test gedaan. Eigenlijk weet ik dat ik hem veel te vroeg heb gedaan,omdat ik de 6e pas een eitje heb gehad. Maar ik droomde vanacht dat ik 30 zwangerschapstesten tegelijk in urine doopte, en dat ze allemaal verschillende streepjes aangaven. Raar toch?
Dank je wel Bonbonnetje. Dat is idd een rare droom, dromen hebben wel vaak een betekenis, dus wie weet? Hoop dat jouw test over een paar dagen positief is! Suc6!! Groetjes!
Update hier..... Kweet nie meer!!! Vanmorgen een test gedaan.... natuurlijk zag ik binnen afleestijd weer een streepje, maar mannetje lief niet Ongeveer 15 minuten later zag hij het wel.... pffff ik word niet goed van mezelf! Ik ga me zo optutten en de hort op! View attachment 28498 Ik denk dat ik maar rustig ga afwachten wanneer mijn ongi komt.... Ik draag al inlegkruisjes en de Naproxen ligt al klaar op mijn nachtkastje
Goeiemorgen Cyntje! Ik vind het moeilijk om er een 2e streepje op te ontdekken.. hopelijk is ie over een paar dagen niet meer te missen en knalt ie van het scherm!
Hey moppie! Alles goed? Je zit alweer bijna op je nod zeker? Ik zal eens even wat hcg strooien. HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
Haha, ja leuk behangetje hè. Arco vind het wel erg heftig toen het er net op zat, maar ja, toen zat het er dus al op . En mijn buik begint nu gelukkig echt te groeien.
Jaaa alles is voor Heitje, gnagna! *VANG VANG VANG VANG*! Bedankt lieffie! Hier alles goed hoor, alleen best wel onzeker en bang voor weer een ongi...
Ben zeker minder moe. Eigenlijk voel ik me super! Ik sport ook gewoon nog, al is het nu maar 1x in de week ipv 2. Dat heeft er vooral mee te maken dat ze een aantal dingen van het rooster hebben gehaald :x. Heb je reden om te denken dat je weer ongi gaat worden? Dikke KNUF!!!
Nou heb weer de bekende steekjes en krampjes..maar weet dat dat niet per se hoeft te betekenen dat je ongi wordt maar toch... Als ik ongi wordt, moet ik woensdag naar de kaakchirurg voor 2 verstandskiezen! Dat wil ik niet haha dus ben liever zwanger
Haha, nee liever zwanger dan naar de kaakchirurg inderdaad. Weet je, het sucks gewoon dat wachten. De maand dat ik posi testen had ik ook echt niet het idee dat het raak zou zijn. Ik had ook heel erg dat ik me er telkens maar gewoon weer op instelde dat ik ongi zou worden, dan kon het alleen maar meevallen...
Ik doe bodybalance inderdaad. Gaat nog prima. Als ik straks niet meer op mijn buik kan liggen heb ik van de lerares al allemaal andere oefeningen gekregen die ik dan ipv de "op-de-buik-lig"-oefeningen kan doen.
Goedemorgen meiden (offe middag alweer) Zit hier nu heel lui voor de tv het SInterklaasjournaal aankomst te kijken blijft leuk altijd! Gister ff wezen stappen maar drank is echt vrkeerd gevallen had 4 wijntjes op en ben echt compleet beroerd......blegh.......dus we doen maar ff rustig aan.