Hahaha, nee op de buik liggen gaat nog wel, maar ik merk wel dat het al wat minder comfortabel wordt. En tja, dat hoop houden elke maand....ik ken het! Don't worry lieverd, binnenkort heb je ook een mooie 2e roze streep!!
Hallo allemaal... Hoe is het hier? Bij mij is de temp weer omhoog geschoten...heel erg vaag Wij hebben nou een lekkere relax zaterdag...zit nog lekker in mijn pyjamabroek Strakkies nog maar even aan de klus... Is het bij jullie ook van dat vieze gore weer...
Hey Mermaid, wat leuk dat je ff komt buurten in NODnov Gaaf die buik inderdaad, leuk! Fijn te lezen dat je je goed voelt!
@ Mermaid, Ja hier wel goed hoor! Weer in de wachtfase, pfff. Heb er hetzelfde gevoel bij als Heitje. Bang dat 't gewoon weer een ongi wordt komende week...
Ja, hoe frustererend hè dat eeuwige wachten . En als je dan eindelijk zwanger bent moet je nóg meer wachten....
ja...vind het zo moeilijk! Weet uit ervaring dat het wachten ook enorm beloond kan worden, maar toch! Deze eerste weken zijn zo spannend.