hey dames, goede middag hèhè, weer bijgelezen eerst en vooral PROFICIAT aan Chelle, J2J en Satori!! super meiden!! doet onze lijst goed @Yaraah: ik weet niet of je 't nog gaat lezen, maar heel veel succes met je nieuwe loopbaan en we horen 't wel als 't op 'n keertje prijs is hè doe maar gewoon ff lekker rustig @Cyntje: ik vind 't streepje deze keer ook moeilijk te zien vrees ik. Morgen is je NOD dacht ik.. ik hoop dat de test dan gaat knallen! @naliey: sjieke tafel! @charmedknorrie: leuke taart, ziet er super uit! en tenslotte Heitje! je temp ziet er goed uit joh!! *duimduimerdeduimduim* ik hoop 't zo voor je!!
Whahaha nou die naam staat toch echt in de jongenslijst...jeetje niet normaal hoe mensen allemaal hun kind noemen zeg! (ging ik hier niet weg??) *geeft zichzelf schop onder de kont*
Nou zeker dan gaat de roze vlag uit! En dan hebben de andere dames bij wie het ook al wat langer duurt misschien ook weer wat meer hoop!
super! nou, dan ga maar fijn doen wat je moet doen, dan ga ik dat hier ook doen fijn weekend nog hè doei!
Hey meiden..daar was ik ook weer Ik zal gelijk ff kijken op die site SVB - Kinderbijslag - Kindernamen alle namen uit 2008
Goede middag dames. Ben nu pas online. Omdat ik me vanmorgen zo belabberd voelde ben ik terug in bed gekropen. Voel me nu wel wat beter, maar nog niet geweldig. Ik ga ff mijn andere topics lezen.
Zeg waar is iedereen? Al vanaf 16.45 geen berichtjes meer.................joehoeeeeeee waar zijn juliie?????
Gefeliciteerd, en ja het is ook heeeeeel bijzonder, geniet bewust van alle grote maar ook alle kleine dingen het gaat zoooo snel!!!