iedereen ligt nog lekker op één oor? mmmm daar had ik ook nog wel zin in...heb m'n mannetje maar laten liggen.. de kleine wilde er om 6 uur al uit.... ach ja, 't is ook zo'n skeetie, dus heb het graag voor hem over hoor! Maar wel vroeg...hahah, liefs
goedemorgen! er is niet veel gekletst gisteravond! is iedereen lekker aan het genieten van zijn weekend? hier gisteren door alle drukte geen ovu-test meer gedaan en dus ook niet meer geklutst! het is nu afwachten totdat ik ongi word en dan kan ik me melden in december. hoop maar wel dat ik niet zo'n lange cyclus heb!
Meiden, even een niet leuk bericht. Ik heb last van bloedingen (5 wkn, 3 dgn zwanger) en gezien mijn eerdere ervaringen (3 mk die allemaal zo begonnen), is mijn gevoel niet goed. Ik weet dat het ook iets anders kan zijn, maar met deze hoeveelheden geloof ik dat niet echt. Ben erg verdrietig en laat het forum even voor wat het is. Hoop voor jullie allemaal betere berichten, veel roze! liefs
ja, rustig he? een lekkere luie zondag...hahaha.. ik hoop voor je dat je een mooi cyclus hebt...of misschien gewoon zwanger? of heb je helemaal niet geklust... liefs
Oh meiske toch! ik wens je heel veel sterkte! maar ik ga toch stiekem duimen voor je dat het ditmaal goed blijft gaan! *dikke knuf*
Oh meisje, nee hè.. ik duim heel erg voor je dat 't geen MK wordt.. Ik heb bij m'n zoontje ook bloed verloren op iets meer als 5 weken, maar heb ook een MK gehad op 5 weken en er is wel degelijk 'n verschil.. Maar ik hoop echt dat 't allemaal goed blijft gaan!!! knuf
we hebben zondag voor het laatst geklutst, ik meende toen vruchtbaar slijm te hebben, maar uiteindelijk had ik woensdag, donderdag en vrijdag posi-ovu-testen. Begrijp het dus ook niet echt, de ovu-testen waren alledrie de dagen hetzelfde.....
Tnx. Ik ben gisteravond op tijd naar bed gegaan (23.00 ipv de normale 1.00 in het weekend) Heerlijk geslapen. En voel me vandaag weer super. Beetje moe nog wel. Denk dat het gewoon aan de prik van donderdag heeft gelegen dan dat ik er gister niet lekker aan was. Hoe is het verder met de dames hier? En met het roze????
haha, ik ben er ook wel! maar ben vanalles aan het doen tussendoor! nu ga ik ff douchen, dus ben ik weer even weg!
wat een onduidelijkheid he?.. misschien een kleine opbeurder... ik ben van mijn zoontje zwanger geraakt van 1 keer sex, 1 week na mijn nod... ik had het helemaal niet verwacht... echt onvoorstelbaar... dus...blijven duimen meis, liefs
ik wou dat wachten wat sneller kon gaan...hahaha...nog 7 dagen...tenminste, als mijn cyclus inderdaad op 28 dagen blijft... lijkt me zo heerlijk om weer zwanger te zijn.. ik heb echt van iedere seconde genoten de vorige keer... liefs
@l78: heel veel sterkte meis.... ik hoop echt dat t toch meevalt... @ Hier: Na t nieuws van L78 heb ik zitten twijfelen of ik nu wel met mn niet belangrijke bericht moest komen... Vanmorgen weer een lekkere twijfel test, zag weer een heeeeeel licht streepje en in vals licht, nu ie opgedroogd is, zie ik m nog steeds. Streepje is wel iets breder dan eerst, maar wel nog echt super licht roze. Als ik m in daglicht houd zou t zelfs nog op een wit streepje kunnen lijken, t is dat t vals licht t roze wat beter uit doet komen. Dinsdag hopelijk een beter streepje... en geen ongi natuurlijk!