Goedemorgen dames hoe is het hier? Is een beetje rustig in december dus kom hier maar even spieken @ Trishka: Spannend meid! Ik duim voor je dat de streep er dinsdag vanaf knalt! @ L78: Jeetje meid wat verschrikkelijk Hoop dat het bloedverlies ergens anders vandaan komt en dat beebje zich goed vasthoudt! Veel sterkte in ieder geval en een dikke knuf! Hier begint de klusperiode weer, dus mannetje kan weer aan de slag vandaag hihi
Ja voel me een stuk beter gelukkig. Heb nu wel het gevoel dat ik ieder moment koppijn kan krijgen. maar het houdt me niet tegen om straks naar een paranormale beurs in de buurt te gaan. Ik moet me nu gaan klaar maken. Weet niet of ik vandaag of morgen tijd heb om online te komen.
Arm Kubus mannetje net weer thuis en meteen al weer aan de klus. Maar ja jullie hebben elkaar een paar dagen niet gezien dus zal vast geen straf zijn om nu al te klussen.
Goeiemorgen! Ik lees een heel naar bericht van L78 Meis, ik hoop dat het niet weer een mk wordt zodat je niet weer alles hoeft te doorstaan...veel sterkte en ik blijf voor je duimen hoor! 3kats: mooi liedje hoor! En ik wist helemaal niet dat je mannetje ziek was en dat ie daardoor tijdelijk onvruchtbaar is, erg vervelend dat jullie nu zo verplicht geduld moeten hebben... hoelang kan zoiets duren? Of blijft het altijd aanwezig?
Goeiemorgen meiden, Ik moet op rood.... Vannacht wakker geworden van de buik en rugpijn en ongi geworden. Ik meld me bij december, maar zal voorlopig hier niet veel te vinden zijn. Ik heb het even helemaal gehad met zwanger worden.... Iedereen die nog wacht, heel veel succes en good luck! Liefs Cyntje78
Oh meis wat jammer nou!! :x Snap dat je ff afstand neemt...hopelijk kom je snel zwanger terug! Dikke knuffel voor jou!
Cyntje nee wat shit zeg! Nu is mijn hoop ook gelijk een stukkie minder hoor... snif. update van hier: Test is nu helemaal opgedroogd en t roze lijntje is toch te zien... ook in gewoon daglicht! Mn lijntje was 2 dagen geleden best heel dun, maar nu is t gewoon een streep zo dik als de controle streep, alleen dan nog heeeel licht... Toch nog een heel klein beetje hoop hier... (weg ongi, blijf weg!)
Hier ook eentje die op rood kan.....ik ben al bij december aan de klets gegaan.......en meiden.......hou hoop he! En iid Cyntje, ik heb bij mijn vorige zwp gemerkt dat als je er teveel meebezig bent je het onbewust toch tegenhoudt of zo.......dacht dat het een bakerpraatje was, maar niet dus.
@goofychick: nee hè.. stomme ongi.. @trishka: ik zie 't 2de streepje toch ook al wel.. maar ga wachten tot dinsdag met proficiat te zeggen hoop 't heel hard voor je! @heitje: hoe voel je je? temp blijft hoog
Snap ik, pas als ik of een supertest in mn handen heb, of dinsdag en eigenlijk pas vrijdag voorbij is zonder ongi (vrijdag is 28 dagen) dan pas ga ik mezelf feliciteren hahaha. Maar vind t wel erg naar om zoveel om me heen ongi te zien worden hoor, bleh rot duiveltjes!