Ja dat is best irri...elke dag voel je dan wel weer wat meer En dan denk je: zou het toch?? Daar heb ik ook altijd last van...
Hai! Alles goed hier hoor, krijg wel alweer lichte ongi-krampjes en ook een branderig gevoel in onderbuik...
ja, we hebben een aannemer en al het materiaal is er al... we hebben zelf alleen maar linker handen... hahah..en het moet wel echt werken straks.. de cosmetische kant van het werk doen we zelf wel..verven, meubeltjes en inrichten enzo.. liefs
Hey! Hoe is ie met jou? Alweer 22 weken zie ik! Over de helft, jeujj! Ik denk morgen testen als mn temp dan nog hoog is én als ik durf
Spannend morgen testen. Ga duimen voor ll streepjes. Jaja hier gaat het hard. Ik zei nog in het begin van de zwangerschap van ohh was ik maar al over de 12 weken. Nu gaat de tijd echt als een raket. Ik mis het hier wel hoor. Daarom blijf ik vaak hier nog even plakken. Gisteren had ik mijn kat op mijn buik liggen. Ze leek net ofdat ze zat te wachten totdat mijn buik ging bewegen hihih gek beest. Ik heb er een foto vab zal even kijken ofdat ik hem er op krijg