Ik heb voor mezelf nog een Woezel en Pip borduurpakket liggen (4 seizoenen). Die wil ik zelf gaan maken als ik zwanger ben
Ohh die heb ik ook bijna gekregen van mijn schoonouders. Nu gaat ze een geboortetegel maken van winnie de poo familie
Ik heb dus W&P verliefd zoals ze altijd op de kaartjes staan. en W&P op het strand met een emmertje en schepje erbij
Borduur je zelf ook? Leuk een geboortetegel! Vriendin van mij vindt borduren ook erg leuk en ik vermoed dat zij er eentje voor mij wil maken als het zover mag zijn Ik wil zo graag zwanger zijn nu!!!!!!!!!!! (moest er ff uit... )
Leuk!! Heb je patroontjes? Of hele pakketten? Ik koop altijd maar gewoon een heel pakket...maar dat is zeker wel veel duurder...
ik oookkkk !!!! ( om maar even te laten merken dat ik echt nog tussendoor wel ff spiek bij dit topic )
die heb ik laatst in een winkel zien liggen en die is echt leuk! ik ben nu nog bij 1 van WdeP zwarte steekjes aant zetten en dan mag ik verder met mijn poezen op zwart linnen (weer es wat anders!) Dit moet ie worden: Bekijk bijlage 28799
Deze heb ik via zp van iemand digitaal gekregen, uitprinten goed op elkaar plakken en dan de garen kopen, codes staan erbij. Als je je email pbed dan kan ik ze sturen
Ik borduur zelf niet maar heb er wel aan gedacht om te gaan proberen. Breien heb ik geprobeerd trouwens maar was niks hahah. Ik krijg de steek maar niet goed onder de knie. Mischien wel met borduren. Hoop ook dat je dalijk op roze mag
Ik schilder liever en maak liever foto's Lynette kun je mij vertellen hoe je een leuke nachtopname maakt. Hier was een hele mooie zwart blauwe avond hemel maar krijg het dan niet goed op beeld.
Ehuu op statief langere sluiterstijd Ik gebruik de P stand maar welke instellingen geen idee. Zal eens een foto laten zien die ik pas gemaakt heb op een paaltje in scheveningen. Bekijk bijlage 28803 tis jammer dat ik de rest van de benen van me vriendinnen niet er op had gezet anders had hij heel compleet geweest
Sluitertijd laat ik nog doen ik ben nog met diafragma aan het stoeien maar kan het wel eens proberen. Hoe groter het sluitergetal hoe sneller hij de foto maakt toch?? Op je camera kun je toch nakijken waar de instellingen op stonden toch
P stand dan doet de camera opzich nog zelf het werk he. Ben nu met de A stand aan het klooien. Laatst een mooie diafgrama trappetje gemaakt met de bessenstruik hier achter huis. Wil nu de sluitertijd onder de knie zit te krijgen
Ik zit ook nogsteeds met alles te klooien hihih van de foto die iknet liet zien is: belichtingstijd 1/8 F stop f/4 ISO 800
ja denk ik wel, in hoeverre onvruchtbaar is afwachten en hoop natuurlijk ook dat er een hele sterke tussen zit jammer dat ik je gemist heb. x