same here.. heb al de ene stommiteit na de andere gedaan.. ben ook zo rusteloos hè.. dan weer ff dit, oh nee, dat moet ook nog en dan vergeet ik dat weer en ben ik met iets anders bezig én dan tussendoor hier nog.. ga hier zo'n problemen mee krijgen hè (maar kan hier niet wegblijven!)
Tja het is soms best wel lastig hoor ik weet het, maar gelukkig komen we er meestal wel goed weer uit. We gaan soms ook naar feestjes apart en ook weer samen. Binnenkort met een stel naar de bioscoop, daarvoor lekker een hapje eten, en dat is ook altijd heel erg gezellig. En ik hoop het inderdaad ja dat ie me geluk gaat brengen, hihi, das wel een leuke anekdote hoor verwekt op vrijdag de 13e. Is een leuke binnenkomer op een geboortekaartje, verwekt op - geboren op., oh wat ben ik weer erg bezig nietwaar???
Maar klaar is klaar, toch? Dan ben je er vanaf Maar leuk is anders wat, maar dat is meestal zo bij de tandarts
Als het bingo is ga ik een kaart ontwerpen denk ik met daarop een ei met het getal 13, en wie weet de tekst vrijdag de 13e er wel in.
tuurlijk!! als 't straks prijs is, ben je zo de kluts kwijt dat je dit soort dingen gaat vergeten en instant zo ongerust dat je vergeet te genieten