Rimar..Knuff!! Ik zat het me af te vragen en werd een beetje bezorgd omdat ik dan een korte LF heb?! Maar ik geloof dat het allemaal wel goed kan komen
en heb nog iets gevonden Kan het kwaad als je luteale fase te kort is? Hierover verschillen de meningen. Sommige gynaecologen zeggen dat het het zwanger worden bemoeilijkt als de luteale fase erg kort is (7 dagen of korter) omdat de menstruatie dan het vruchtje weer wegspoelt. Andere gynaecologen zijn van mening dat de luteale fase verlengd wordt zodra er een bevruchting plaatsvindt, dus dat dit helemaal geen kwaad kan. Er zijn ook genoeg verhalen over vrouwen met een korte luteale fase die toch zwanger zijn geraakt. Mocht het langer duren voor je zwanger bent, en je vermoedt dat dit komt door een korte luteale fase, dan kun je dit met de huisarts overleggen.
Da's wel fijn om te lezen! Wat ik wel leuk vond om te lezen is die dame die uitging van een '' model-cyclus'' maar er met temperaturen achterkwam dat ze een hele andere cyclus had.
...Ik ben dan zo bang dat de huisarts me weer terugstuurt om nóg maar weer een paar maanden te tempen......
Whahahaha!!! Doet me denken aan de reclame van een energiemaatschappij, met al die Nederlandse spreekwoorden die ze naar het Engels vertalen!! Zo van.. I think that you think they smell an hour in the wind!!
pfft.. heb echt niks geen zin in werken vandaag.. ben absoluut niet gemotiveerd en de berg wordt alleen maar groter
ik heb lekker over 2 minuten pauze :-D en in de pauze ga ik meer doen dan dat ik vannochtend al heb gedaan hahaha ow wat slecht haha