Leuke foto's! Mooie radiator ombouw ook, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Zoek ook nog een mooie ombouw @ Suus: HAAAAAAAi Suuuuuuuuus! Nee hoor we zijn niet gevlogen, ik pendel tussen oktober, november en de foto's van Zethu
Ik kwam heel even spiekem ben op mijn moeder aan het wachten wij gaan zo naar v/d Belt in de Wijk. Hele grote klezingzaak met bijna alle merken. Ff lekker shoppen. Is ook wel nodig heb helemaal geen winterkleren meer. (Een beetje te grondig mijn kast opgeruimd van 't voorjaar geloof ik.)
heb ik gekocht bij (zit heel diep na te denken hoe die bouwmarkt ook al weer heet die geen acties heeft maar volgens eigen zeggen altijd alles goedkoop heeft) oja, Hornbach. Je koopt ze daar in de grondlak, en de kleur heb ik zelf op gesaust.
Lekker douchen Zethu en niet verdrinken he. (dus niet te lang onder de douche blijven staan) Dames ik ga afsluiten mijn moeder komt zo. Fijne dag nog.
Ik zag het al, zat net op de site te kijken. Misschien als mannetje terug is nog even naar de Hornbach als we zin hebben
@zethu, tja ik zou alle opties nog even open houden, heb ik ook een tijdje gedaan, gewoon met meerdere mannen chatten enzo, en dan na een tijdje eventueel afspreken, soms klikte het namelijk totaal niet in het echte leven en soms wel.
Dat zou ik inderdaad mss ook wel kunnen doen. Maar op de een of andere manier gaat mijn hart toch steeds uit naar die jongen uit de buurt van Utrecht. Ook al is hij er nog niet klaar voor. Ik ben zo ontzettend veel om hem gaan geven.
ja dat klopt. Maar ik heb gisteren heel lang met hem aan de telefoon gehangen. En alle gevoelens die ik aan de kant had gezet omdat hij zoveel met zijn ex bezig was nog kwamen ineens weer naar boven. En ik denk dat telefoon toch meer met de realiteit in aanraking komt dan internet.
en die deur hoeft je niet dicht te doen en je kan toch kijken wat de toekomst je brengt gewoon het laten gebeuren of klinkt het nou allemaal heel vaag wat ik zeg hihi
nee klinkt niet vaag. het is gewoon dat alle hoop die ik had laten varen nu weer terug aan het komen is. Ik had echt nooit verwacht dat ik zo snel na mijn ex al weer zo om iemand kon gaan geven.
ik geloof ook niet in 1 ware, denk dat er meerdere mensen bestaan die bij je kunnen passen en dat ze alleen het juiste moment in je leven moeten komen en misschien is hij wat jij op dit moment nodig hebt
moet even wat kwijt, zit samenwonen te kijken, maar daar hangt dan een chinees teken op de muur, maar hij hangt niet goed, hij ligt op zijn kant. vind dat altijd zo grappig dat mensen zo'n chinees teken interessant vinden, maar het dan net niet goed wordt opgehangen, ken ook iemand met een chinees teken als tattoo, maar die wilde van mij weten wat er op stond volgens mij, maar die teken klopte niet, miste een stuk.