nee dat niet ik heb alleen al vanaf zaterdag pijn links onder in me buik, ik heb het zuur en ben niet vooruit te branden.. maar nee niet opgezwollen
Leuk, BB10, ben benieuwd naar je nagels! Vind het altijd wel mooi maar kan het niet vanwege m'n werk helaas.
niet zoveel kletsen jullie... ben bij 1182 geeindigt vanmorgen, en we zitten nu al op 1217... ga ik echt niet terug lezen hoor sorry... maar ben weer thuis.. zometeen weer weg...huissie kijken... daarna eten.. en na t eten naar de cursus pff... heb trouwens voor vrijdag geregeld dat ik vrij ben hoef ik maar 4 dagen te werken in plaats van 5 dagen.. (zoals de afspraak was) hoe is t verder hiero??
gezellig, we zijn aan het pimpampetten geweest, hebben nu een eimelige bui, vanwege de evt wel of niet innesteling. en je hebt gelijk, vrijdag is wel lekker om vrij te zijn, kan ik helaas niet want dan is mijn collega al vrij nl
AHUM AHUM... (tromgeroffel...) Bij deze wil ik even een officiele mededeling doen.... Dit is mijn 500 ste berichtje!!! (APPLAUS)
oke haha gesellie jha ik heb geen collega's om me heen...dus zolang ik iemand kan regelen om in te vallen kan ik vrij krijgen...alleen dan ook geen geld...