mmm...spannend...hoe was het ook al weer, geen bloed geeft moed?.. hoop het nog steeds voor je... liefs
mooi buikje tante mars!!! muurtje, mooi! wat creatief zeg!! bij ons is de muur gewoon oranje...hahaha.. liefs
nou...ga zo lekker plat met mijn mannetje... heb gesport en ben moe...lekker rozig! lekker koese allemaal. Liefs
Ik krijg alleen maar te horen dat ik enorm ben... en of ik niet zeker weet of het er geen 2 zijn... Een leerling had vorige week het lef om mij bolle te noemen... nou, dat durfde hij geen 2e keer... Oh ja, Arleen en Pookie
Haha, zo moesten wij van de week voor die spoed echo! Zegt die gyn, is het er wel een ??? Lijk wel nog een te zien.. SHOCK, ik zei kijk maar goed t is er echt een, andesr heeft ie zich flink verstopt whaha..
Jeetje is het normaal dat je borsten nog jeuken en je zo af en toe nog steken hebt in je buik? Ben gister al bijna niet meer ongi geweest.
Hey meiden, Ik ga naar de volgende ronde. Ben vanmorgen ongi geworden. Had ik wel verwacht, dus ik ga naar december! Toedels!
Op papier getekend en idd met een projector uitvergroot op de muur. En met de hand ingeschilderd. En vergeet niet! We hebben gespoten muren. En om dan de zwarte lijntjes strak te krijgen... dan moet je goed zijn. En gelukkig durf ik dat nu over mijzelf te zeggen. Voordat ik aan die muren begon, durfde ik dat niet. Maar gezien er 5 mensen hebben geprobeerd om ook zwartelijntjes te schilderen... zo strak als die van mij... en hun dat niet lukte.... tja... Kijk van dichtbij.
hahah..ja erg he?... zoals ik al eerder schreef... we zitten middenin een verbouwing, de kleine is iedere ochtend om 6 uur al wakker, voel me niet fit en heb ook nog gesport... genoeg reden toch?..hahah.... ben gewoon heeel moe... maar he, ik ben er nog.. liefs