Super mooi Muurtje. Tante nemen wij dezelfde trein tijden als de vorige keer? Heb via internet gereserveerd zonet. Zie topic
@ Tante, nee, ik kan niet mee. Afspraak met de schoonfamilie... zucht. Was het enige weekeind dat we allemaal konden.
erg knap muurtje!! je hebt een vaste hand, ben je soms docent handenarbeid?.. dat zou je in elk geval zo kunnen zijn...hahah... en dat leerlingen je zo durven noemen... briefje halen zou ik zeggen en dan een lesboek of twee overschrijven? hahah.. of ben ik nu te streng? liefs
Pff heb al vanaf het begin van mijn ongi pijn in mijn buik is nog niet over en borsten jeuken ook nog steeds. Herkend iemand dit???
weet ik meid....... en ik ben echt een fan van mijn bed sinds ik moeder ben.. uitslapen zit er gewoon nooit meer in...ik heb het er graag voor over, maar stort 's avonds dan wel echt eerder in... ach ja, genoeg te beleven in bed moet je maar denken... liefs
Wij gaan de co-assistent kijken dus ik ga er van tussen. Ingef, heb geen idee of het aan het weer ligt we wachten af of het eind van de week over is
Ik jeuk me de tureluurs over me heeeeeele lijf. BRrrrrrrrrrr Vorige week stond ik opt station, en t was me toch een partij koud whaha,, dacht echt dat me nipples op de grond zouden stuiteren zo koud. whaha
He Mars, als ik je niet meer spreek succes bij de geslachtsbepaling (mogen wij het ook weten) en tot de 28ste. Maar dan heb ik je vast hier al weer gesproken of ergens anders.
Zow... jeuk... PRAAT ME ER NIET OVER! Verschrikkelijk! OVeral. OM gek van te worden. Tante, succes! je hebt nog ff... hihi
Hallo, Mijn NOD dag was gister 15 november. Dus ik sluit me hier bij aan. Wij zijn bezig voor ons 1e kindje en dit is de 9e ronde. Maar had een vraagje. Vorige week donderdag had ik al een paar druppels bloed. het waren ook maar echt een paar druppels. Daarna tot vandaag aan toe helemaal niks meer te zien. Terwijl ik dus gister ongesteld moest worden. Zit ongeveer op 30 dagen. Heb het altijd wel vrij regelmatig gehad. Wat denken jullie? Groetjes Balou08
Hey muur! Ik maak het elke maand spannend, weet je toch.. Mooi buikie hoor! En ook heeeeele mooie muurschilderingen..daar mag je met recht trots op zijn!!!
Hallo Balou! Welkom hier! Heb je al een testje gedaan? Het bloed dat je had zou een innestelingsbloeding kunnen zijn...ik hoop het voor je!