zo weer helemaal up to date even een vraagje (het zal niet ) ik had gister in eens wat bloed, nou ja bloed als het 3 druppels waren was het veel en het was heel heel heel heel erg licht bijna baby roze te noemen en daarbij heel veel wit verlies. dus... que??
goedemorgen! dat bloed verlies kan een innestelingsbloeding zijn! maar helaas ook zoveel andere dingen....... maak jezelf niet te gek meid!
Ik ben gisteren nog erg ver gekomen met mijn nieuwe broek, denk dat ik hem vandaag wel af krijg! zal er meteen een foto van maken, zodra hij helemaal klaar is!
kijk: Laatste menstruatie: 28 oktober 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 10 november 2009 Eisprong dag: 11 november 2009 Innesteldag: 16 november 2009 Positieve bloedtest mogelijk 21 november 2009 Positieve thuistest mogelijk 25 november 2009 (zeg me alsjeblieft dat ik spoken zie)
Goedemorgen dames! Laatste dagen nauwelijks wat gemeld hier. Temp is flink gedaald dus hoop nu dat ik eindelijk (en snel) ongi wordt!!!
Hahaha ja m'n cyclus is al zo lang bezig dus vind het nu wel genoeg geweest. Temp is nu toch al een paar dagen laag dus zal niet lang meer duren hoop ik.
het kan inderdaad! maar lieve meid, laat je alsjeblief niet gek maken door jezelf, wij weten hier met zijn allen, hoe erg je eigen lichaam je voor de gek kan houden!
ik weet het is probeer het ook heel erg om mezelf niet gek te maken, maar de tijd zal het leren. Het is zoooo moeilijk
Dit wordt, net als gisteren, weer een hele lange dag voor meeaan! meeaan, hoe kom je eigenlijk bij deze naam?
nou mijn naam lijkt dr op het gaat hem om de uitspraak, min een e en een a dan.. wij hebben allemaal oud Hollandse namen. maar daar ga ik niet te diep op een in omdat ik wel een klein beetje anoniem wil blijven. ik wil niet dat een bekende het leest en je gelijk weer van die blablabla verhalen hebt. ik woon in een roddel-rijk dorpje
ik weet dat een mede dorps bewonerster hier ook altijd aan het kwekken is, dus ben ik liever een beetje voorzichtig ik weet niet wat haar naam hier is namelijk