nou ik verloor gister onder de douche, een paar druppels bloed maar dan was het heel heel heel erg licht roze en daarna vrij veel wit en ik had natuurlijk ook al zaterdag en zondag die zeurderige pijn links onder in me buik
nee....heb echt geen idee. We hebben vlgs mij de gebruikelijke onderzoeken nu wel gehad, alleen van de chromosomen nog geen uitslag. Manlief begon al over onderzoek naar kwaliteit zaad maar ik geloof dat ze daar nt aan doen als je wel zwanger kunt worden. Ik weet het niet.... Vraag me wel af waar het verhoogde risico op een volgende miskraam vandaan komt bij herhaalde miskramen. Dat ga ik sowieso vragen...De kans dat deze zwangerschap goed zou gaan, was nl 80%. En dat is toch best veel, waarom gaat het dan toch mis?! Dat is onze grote vraag. Maar of we daar antwoord op krijgen, betwijfel ik. En jij kunt natuurlijk best zwanger geweest zijn. Er zal in ieder geval wel iets van een bevruchting plaatsgevonden hebben. Wat een shitzooi allemaal he?!
de buitenmuren zijn heel erg dik, die hoeven we niet te isoleren, het plafond gaan we niets aan doen, maar bovenop het plafond gaan we stro of rockwool leggen. in de ruimte moet nog een afscheidingsmuur komen, omdat daar ook de ingang is van het ander apartement, en die muur wordt gemaakt van strobalen, en dan afgewerkt met leem.
zolang we het maar zo veel mogelijk met natuurlijke materialen doen! gelukkig heeft dat ook onze eigen voorkeur!
ik denk dat ze een x-aantal mensen zo'n brief sturen, niet iedereen zal reageren, en ze moeten iets van 500 mensen hebben toch? Die worden dan geselecteerd en definitief uitgenodigd.
hahah, dat zijn lokkertjes om lid te worden. Ben ik een paar jaar geleden ook ingetrapt. Uiteindelijk mocht ik er niet bij zijn. Heb afgelopen zomer ook mijn lidmaatschap op moeten zeggen ivm verminderd inkomen...
Oh lekker authentiek dus, leuk hoor, heb wel eens bij zo'n programma op tv gezien hoe dat in zijn werk gaat. strobalen isoleren supergoed.
Ja, vreselijk allemaal! Ik weet niet of dat ze het zaad onderzoeken. Inderdaad omdat je wel zwanger wordt... Ik weet niet of het iets te maken heeft met het blijven zitten en goed gaan. Het enige dat ik weet is, dat als het hier weer zo ver is, ik de gyn moet bellen met 6 weken.... maar zelfs dat vind ik dan lang duren. Maar ik begrijp dat ze eerder niet veel kunnen zien. Ik ga even met de hond wandelen en daarna paardrijden. Tot straks!
ja zoiets zei yootje vannochtend ook al maar zou ik graag wat info dr over winnen, maar als ik google kom ik alleen maar op andere forums. En dat zijn toch meestal persoons gebonden verhalen, en ik wil wat meer feiten...
oh spannend! een oom van mij heeft al eens bij die knop gestaan! jammer genoeg niet in de finale gekomen!
Ik ben al lid hoor, maar het leek me best grappig om er een keertje bij te zijn, maar we zullen het wel zien, ik koop zowiezo geen extra loten.
@ Meeaan, dat wat je omschrijft... komt mij heel erg bekend voor... En kijk naar mijn banner... *ik duim voor je!* @ Hallo allemaal!
ow dat zou zo fijn zijn gelijk al, maar eerst nog 9 dagen in spanning en mag ik pas testen. Ik wil me zelf niet te gek maken, maar dat is zo moeilijk