oh hoe lief.. heb de hele voormiddag inventarisopname gehad en sebiet weer, dus kom nu tijdens de lunch ff snel bijlezen, maar heb nog maar 10 min.. hoe ist hier? nog nieuws?
Pfff ik ga wat doen hier....zit weer es vastgeroest aan de laptop... maar had zoveel dingen voor vandaag staan! (naar zaak ouders, boodschappen doen - lees vloeibaar voedsel inslaan voor ná kaakchirurg - , sporten, de was doen, kasten inruimen) arghh en het is al bijna half 1! Dat lukt natuurlijk allemaal niet meer... Fijne dag iedereen! Als ik ongi ben, kom ik het gelijk melden!
hey naliey jeetje, word er misselijk van;. dat mensen zoiets kunnen doen bij (hun) kinderen.. bah.. vind 't dapper van je dat je toch geweest bent sterkte hè
ja, kweet 't.. ben tot pg 1240 geraakt, dus straks proberen verder te lezen.. moet dringend terug aan 't werk nu in ieder geval; laat 't smaken allemaal en tot straks of zo!
haha, ik moet poetsen en mijn verplichte dagelijkse sollicitatie-verplichting nog doen Heb zo geen zin he...
heej dames, weer treug van weggeweest. ben even bij mijn moeder geweest, moest kopiën van de pas maken (onze scanner is al ingepakt!). heb daar ook maar meteen gegeten en daarna nog ff naar de winkel geweest! wij eten andijvistampot vanavond!